Swedie skrev:Ska försöka dra ihop en till turnering snart! Vore rockers om det blir av. För det här var riktigt kul! Nu är jag lite fast i poker faktiskt.
Du spelade ju nästan på alltingkorvgubbe skrev:Jag är med..!!
Hoppas bara att jag får vara med å spela den gången så det inte blir som idag och bara sitta å folda sig igenom turneringen.
mb skrev:Spännande detta
Får gå och hämta en till öl om detta ska gå vägen
mb skrev:Du spelade ju nästan på allting
Swedie skrev:Ska försöka dra ihop en till turnering snart! Vore rockers om det blir av. För det här var riktigt kul! Nu är jag lite fast i poker faktiskt.
Ja, du hängde ju med längeSwedie skrev:Ska försöka dra ihop en till turnering snart! Vore rockers om det blir av. För det här var riktigt kul! Nu är jag lite fast i poker faktiskt.
mjukis skrev:Ska slaska med min vinst på nå microlimit bord.. ska dubbla upp första handen..
husqvarnan skrev:förlorade på en 50/50, fan vad less jag är !
4:a på SH i poker får duga
Swedie skrev:Jag har tränat hela dagen idag efter att jag gick ALL-IN för jag trodde tiden var slut.
Swedie skrev:Jag har tränat hela dagen idag efter att jag gick ALL-IN för jag trodde tiden var slut.
Var nere på 10 låtsaspengar.. har nu 2000. Hurra! Jag börjat fatta spelet.
mb skrev:50 nåt till vinnaren och 30 nåt till 2:an. Fast det roligaste med att vinna skulle vara att man kunde tracka alla andra här som satan efteråt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |