Sporthoj.com - Pokerturningering 11 Feb 15.10

Status
Ej öppen för fler svar.

BambaPoker

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
Jonte VSB R-T skrev:
Skulle järna varit med och semibluffat mig till vinsten. Dock är jag jag fysiskt förhindrad...

Blir det lyckat imorgon så får vi försöka fixa en turnering till senare i vår tillsammans med sporthoj.
 

BambaPoker

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
Jag såg att några inte har aktiverat sina konton och det kan bero på att aktiveringsmailet har fastnat i ett spam-filter eller motsvarande.

Om ni har haft problem maila ert användarnamn till martin.larsson@bambapoker.com så aktiverar vi kontot manuellt.

Mvh
Martin
BambaPoker

Ett förtydligande: Det kostar inget att deltaga i turneringen.

Om man vill sätta in pengar och spela i vanliga turneringar eller cash-games så är minsta insättning €20
 

husqvarnan

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2005
Ort
sundsvall
Hoj
husaberg 450 -07
hejsan när jag skriver in lösenordet så blir jag inte reggad för turneringen. mitt nick på bambapoker är samma som här // husqvarnan
 

BambaPoker

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
husqvarnan skrev:
hejsan när jag skriver in lösenordet så blir jag inte reggad för turneringen. mitt nick på bambapoker är samma som här // husqvarnan

Jag testade precis och jag fick det att fungera och din användare är det inget fel på.

testa igen med lösenordet: swediesh

När du skrivit lösenordet trycker du på yes turneringen blir fetstilad när du är registrerad.
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
någon som kan se om jag är registrerad på turneringen ?
 

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
jag försökte regga mig på turneringen nu, fat jag har inte hamnat i listan än. det kanske tar en stund? på betsson så ser man direkt när man reggat sig.

nicket e JiMpA_SH
 
Last edited:

BambaPoker

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
JiMpA skrev:
jag försökte regga mig på turneringen nu, fat jag har inte hamnat i listan än. det kanske tar en stund?

nicket e JiMpA_SH

Hej, nej du verkar inte vara registrerad. Det går ganska snabbt typ några sekunder innan man syns i deltagarlistan.
 

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
BambaPoker skrev:
Hej, nej du verkar inte vara registrerad. Det går ganska snabbt typ några sekunder innan man syns i deltagarlistan.

Nej jag har försökt ett antal gånger nu. det är inget du kan fixa ifrån dig antar jag? :argpådato
 

BambaPoker

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
JiMpA skrev:
Nej jag har försökt ett antal gånger nu. det är inget du kan fixa ifrån dig antar jag? :argpådato

Tyvärr kan inte jag registrera en spelare på turneringen manuellt det måste göras av spelaren.

Får du upp rutan för lösenord? Om du får det vad händer då du trycker på yes?
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
BambaPoker skrev:
Tyvärr kan inte jag registrera en spelare på turneringen manuellt det måste göras av spelaren.

Får du upp rutan för lösenord? Om du får det vad händer då du trycker på yes?
För mig s¨å försvinner rutan o inget händer
 

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
fan ja vill ju vara med ju! Men ja kan ju inte spela förrän vid 17 eller 18 tiden! :huvet antar att det inte går att gå med då?
 

BambaPoker

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
Herkules skrev:
Jag fattar inte om jag har registrerat in mig. :kocko

Ska de stå nånting eller :argpådato

Ne det ska inte stå något men turneringen skall bli skriven i fet stil i listan och ens nick ska vara med i deltagarlistan.

Det verkar dock vara något problem med registreringen för tillfället men våra tekniker kollar på det så vi hoppas att det är löst snarast.
 

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
jag har samma problem , klickar på sporthojturneringen och lilla rutan kommer upp, skriver sen lösenordet och klickar yes , och inget händer ,blir inte reggad till turneringen.......har spelat med samma pokerklient på annan sajt och där funkar det , vill vara med här med .......Så vad är fel?
 

BambaPoker

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
Just nu har vi lite tekniska problem, de skal vara lösta snart prova att registrera er igen om en stund eller imorgon förmiddag igen så ska det fungera.

(Hela pokernätverket (B2B) har just nu problem med turneringsservern, ska dock vara löst snart enligt teknikerna)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top