Hur visste du!?2729545Är det du Johnny på "Bike Me Aprilia" bannern?
Hur visste du!?2729545Är det du Johnny på "Bike Me Aprilia" bannern?
Ey, fan vad kul! Nu vinner du. Ditt motto är: Seger eller döden
140 på bakhjulet är en mycket konservativ siffra med tanke på att att kompisens 2005 Factory lämnade 127 på RG Engineerings bromsbänk - helt standard, utan minsta justering och inte en skruv lossad eller bytt.
Hur visste du!?
Det skiljer mellan varje hojen oxå. Får jag något över 140 är det väldigt uppskattat, men har jag 140 är det bara 10 hästar från vad jag hade på min 04 R1, och med den klarar jag mig bra. Tappa några meter på rakan men tog igen det på inbromsning.2729669140 på bakhjulet är en mycket konservativ siffra med tanke på att att kompisens 2005 Factory lämnade 127 på RG Engineerings bromsbänk - helt standard, utan minsta justering och inte en skruv lossad eller bytt.
Den låter farlig om man jämnför med R1an som fiser.
2729728Haha!
Grattis! Fan va kul! Får man se den nya hojen i montern på mässan då tro?
När ni pratar effekter, prata SAE..
Vad ställer de upp med i 600 EM?
Och Grattis!
(nyhet)
Aprilia satsar och har nu förare representerade i både Pro Superbike och Superbike Challenge samt Nordic Superbike. Sporthoj.com Racing / Johnny ”Swedie” Cedergren kommer år 2007 köra full säsong med en Aprilia RSV 1000 R Factory med Bridgestone-däck. Inplanerat är även att delta i Battle of the Twins. BoTT är en cup-formstävling för hojar med twin-motorer. Försäsongsträning sker på Cartagena i Spanien den 12-16 mars. Efter det med ett par veckors mellanrum kommer det igång igen på hemmaplan. Hojen kan du finna på mässan På 2 Hjul som pågår mellan 25-28 januari. Monterplats A01:35. Kom förbi!
Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=423
(nyhet)
Aprilia satsar och har nu förare representerade i både Pro Superbike och Superbike Challenge samt Nordic Superbike. Sporthoj.com Racing / Johnny ”Swedie” Cedergren kommer år 2007 köra full säsong med en Aprilia RSV 1000 R Factory med Bridgestone-däck. Inplanerat är även att delta i Battle of the Twins. BoTT är en cup-formstävling för hojar med twin-motorer. Försäsongsträning sker på Cartagena i Spanien den 12-16 mars. Efter det med ett par veckors mellanrum kommer det igång igen på hemmaplan. Hojen kan du finna på mässan På 2 Hjul som pågår mellan 25-28 januari. Monterplats A01:35. Kom förbi!
Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=423
Kände igen den vältränade timglasmidjanHur visste du!?
(nyhet)
Aprilia satsar...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |