Smurfer
Filosofie kandidat
Hur är storlekarna..vill ha en slimmad. En del large är juh som XL. Är sugen på medium..
För ditt engagemang
För ditt engagemang
Det är normal, kanske lite åt det mindre hållet.KickAss_Prod´s skrev:Hur är storlekarna..vill ha en slimmad. En del large är juh som XL. Är sugen på medium..
För ditt engagemang
Jag kanske kan göra som så att om jag får in tillräckligt med beställningar inom en viss tidsperiod så kommer dessa Tshirts beställas. Sen får jag ta in nya orders senare i månaden.Johanjulgran skrev:När är sista inbetalnings dagen?
Man kan vell venta tills efter löning?
BlueNote skrev:Det är skillnad på snål och ekonomisk. Jag lovar att jag hittar t-shirtar i samma kvalitet som de i 300-400 kr klassen för runt 100 lappen, om inte billigare.
Alla har kanske inte den fina inkomsten som du / ni har, så knip igen om snålhet TACK.
Jag har redan lagt in en order. Jag betalar nu. Pengar får jag låna av päronen om det skulle knipa.Swedie skrev:Jag kanske kan göra som så att om jag får in tillräckligt med beställningar inom en viss tidsperiod så kommer dessa Tshirts beställas. Sen får jag ta in nya orders senare i månaden.
Så om du ej kan betala nu, vänta med att lägga en order till i slutet av månaden.
Lägg in 2 orders och skriv så i Kommentarrutan jag just lagt till.Fearless skrev:Swedie: Om jag ska beställa två t-shirts i olika storlekar hur gör jag då? Funkade ju bara att välja en storlek i beställningen. Vart sätter man in cash?
Swedie skrev:Härligt! Kommer låta det gå veckan ut med beställningar...
Funderar även på att kanske ta emot vanlig tröjorders. Men vet inte riktigt om det är "värt" det .. tänker då på antalet tröjor som ska tryckas. Är det nån här som vill ha vanlig SH tröja oxå? isåfall upp med en hand i luften så räknar jag.
Swedie skrev:Härligt! Kommer låta det gå veckan ut med beställningar...
Funderar även på att kanske ta emot vanlig tröjorders. Men vet inte riktigt om det är "värt" det .. tänker då på antalet tröjor som ska tryckas. Är det nån här som vill ha vanlig SH tröja oxå? isåfall upp med en hand i luften så räknar jag.
sant Uffe, men jag måste även ha hänsyn till de som ej varit medlemmar så länge och inte vet hur det alltid gått till.R1 Uffe skrev:Det är ju bara göra det, men du måste ju ha regler för dom som beställer
Regler exempel
1. Inget klagande genom PM eller dyl. på att man inte har fått tröjorna inom 4 veckor
2. Efter 4:e veckan & ni inte har fått dom, skicka 1 PM till mig & inte 4 & säg att ni inte har fått tröjorna än
3. sen får du hitta på egna regler.
Man ser ju vissa börjar ju gnälla efter 2 veckor sen dom har betalat att dom inte har fått dom :kocko
Swedie skrev:sant Uffe, men jag måste även ha hänsyn till de som ej varit medlemmar så länge och inte vet hur det alltid gått till.
450kr kostar dom!
Therudeboy skrev:Åk ner till ullared och handla på gekås då om du tycker 250kr är dyrt för en egen designad t-shirt. Tänk på vad det kostar att trycka så lite mängder som han gör, kanske 25st beställer då blir det dyrt men får han in 100st som ska köpa krymper priserna men man vill ju inte göra nåt gratis så givetvis blir man tvungen att hålla högre priser och han kan för han har ju ingen konkurans
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|