Sporthoj.com T-shirts - Vill du ha?

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
KTM
Hur är storlekarna..vill ha en slimmad. En del large är juh som XL. Är sugen på medium..

:Bugar För ditt engagemang

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
KickAss_Prod´s skrev:
Hur är storlekarna..vill ha en slimmad. En del large är juh som XL. Är sugen på medium..

:Bugar För ditt engagemang
Det är normal, kanske lite åt det mindre hållet.

Själva T-shirten är en sådan som sitter tajt o fint. Inte en lös T-shirt. Så ja, det är en "slimmad" variant.

Ska funka båda till tjejer och killar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Johanjulgran skrev:
När är sista inbetalnings dagen?

Man kan vell venta tills efter löning?
Jag kanske kan göra som så att om jag får in tillräckligt med beställningar inom en viss tidsperiod så kommer dessa Tshirts beställas. Sen får jag ta in nya orders senare i månaden.

Så om du ej kan betala nu, vänta med att lägga en order till i slutet av månaden.

Therudeboy

Guest
BlueNote skrev:
Det är skillnad på snål och ekonomisk. Jag lovar att jag hittar t-shirtar i samma kvalitet som de i 300-400 kr klassen för runt 100 lappen, om inte billigare.

Alla har kanske inte den fina inkomsten som du / ni har, så knip igen om snålhet TACK.

Åk ner till ullared och handla på gekås då om du tycker 250kr är dyrt för en egen designad t-shirt. Tänk på vad det kostar att trycka så lite mängder som han gör, kanske 25st beställer då blir det dyrt men får han in 100st som ska köpa krymper priserna men man vill ju inte göra nåt gratis så givetvis blir man tvungen att hålla högre priser och han kan för han har ju ingen konkurans :)

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SMR -07
Swedie skrev:
Jag kanske kan göra som så att om jag får in tillräckligt med beställningar inom en viss tidsperiod så kommer dessa Tshirts beställas. Sen får jag ta in nya orders senare i månaden.

Så om du ej kan betala nu, vänta med att lägga en order till i slutet av månaden.
Jag har redan lagt in en order. Jag betalar nu. Pengar får jag låna av päronen om det skulle knipa.

Gick med
20 Dec 2003
Hoj
1198 Vafanculo
Swedie: Om jag ska beställa två t-shirts i olika storlekar hur gör jag då? Funkade ju bara att välja en storlek i beställningen. Vart sätter man in cash?

Mike the bike

#95 R 1000 / Team Gröön
Gick med
14 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster S4R
Yes, så klart

Den vill man ha i vit stl xl.

Jag tycker loggan är grym, klart man skall ha variation.

/M

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Fearless skrev:
Swedie: Om jag ska beställa två t-shirts i olika storlekar hur gör jag då? Funkade ju bara att välja en storlek i beställningen. Vart sätter man in cash?
Lägg in 2 orders och skriv så i Kommentarrutan jag just lagt till.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Oj! Om ni har beställt och när ni beställde att sidan verkade som den "laddade om".. så vänligen beställ igen för eran order kom ej in. När ni tas till en ny sida med mer information, DÅ har eran order kommit in. Tack på förhand!

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
OK, 500 pix insatta på ditt postgiro, här vare beställt en svart & en vit i XL

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Härligt! Kommer låta det gå veckan ut med beställningar...

Funderar även på att kanske ta emot vanlig tröjorders. Men vet inte riktigt om det är "värt" det .. tänker då på antalet tröjor som ska tryckas. Är det nån här som vill ha vanlig SH tröja oxå? isåfall upp med en hand i luften så räknar jag.

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Swedie skrev:

Funderar även på att kanske ta emot vanlig tröjorders. Men vet inte riktigt om det är "värt" det .. tänker då på antalet tröjor som ska tryckas. Är det nån här som vill ha vanlig SH tröja oxå? isåfall upp med en hand i luften så räknar jag.

Vad kostar dom?

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Swedie skrev:

Det är ju bara göra det, men du måste ju ha regler för dom som beställer

Regler exempel
1. Inget klagande genom PM eller dyl. på att man inte har fått tröjorna inom 4 veckor
2. Efter 4:e veckan & ni inte har fått dom, skicka 1 PM till mig & inte 4 & säg att ni inte har fått tröjorna än
3. sen får du hitta på egna regler.
Man ser ju vissa börjar ju gnälla efter 2 veckor sen dom har betalat att dom inte har fått dom :7peta :kocko :fatta! :mad:

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
R1 Uffe skrev:
Det är ju bara göra det, men du måste ju ha regler för dom som beställer

Regler exempel
1. Inget klagande genom PM eller dyl. på att man inte har fått tröjorna inom 4 veckor
2. Efter 4:e veckan & ni inte har fått dom, skicka 1 PM till mig & inte 4 & säg att ni inte har fått tröjorna än
3. sen får du hitta på egna regler.
Man ser ju vissa börjar ju gnälla efter 2 veckor sen dom har betalat att dom inte har fått dom :7peta :kocko :fatta! :mad:
sant Uffe, men jag måste även ha hänsyn till de som ej varit medlemmar så länge och inte vet hur det alltid gått till. :)

450kr kostar dom!

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
sant Uffe, men jag måste även ha hänsyn till de som ej varit medlemmar så länge och inte vet hur det alltid gått till. :)

450kr kostar dom!

Jopp det stämmer, men så många kan ju inte vara nya här, om man ser till antalet som skickar PM & dyl. Eller så har dom inte beställt så mkt saker i sitt liv så dom vet att varor kan vara försenade/eller tar ett X antal dagar att trycka upp tröjor

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Samma här, beställt och klart!

Swedie: skulle du beställa i slutet av veckan, har jag förstått det rätt då?

Tack! :tummenupp

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Bilden på framsidan (nerlägget) vem är det på bilden eller är den bara ritad? Skulle jag vatt du swedie så skulle jag ju tatt en bild på mig själv i ett nerlägg och haft som logga...

//Score

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
KTM 660 och ZX10R
Therudeboy skrev:
Åk ner till ullared och handla på gekås då om du tycker 250kr är dyrt för en egen designad t-shirt. Tänk på vad det kostar att trycka så lite mängder som han gör, kanske 25st beställer då blir det dyrt men får han in 100st som ska köpa krymper priserna men man vill ju inte göra nåt gratis så givetvis blir man tvungen att hålla högre priser och han kan för han har ju ingen konkurans :)

Jag klagar inte alls på Swidi, kul att nån kan tjäna pengar här. Jag tänkte mer på den "andra" diskutionen.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept