Sporthoj.com T-shirts - Vill du ha?

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Vit o Svart kommer nog finnas. Kanske andra färger. Men iaf endast vit o svart text. Färg på tröjan kan ni få välja vad än ni vill ha (vad som finns i katalogen såklart).

Nått intresse?[/QUOTE]

Psst, finns de i tjej modell oxå? :tuttar

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
BlueNote skrev:
Ehm vart handlar du kläder? Är du bara dum eller är det dyra ställen?

Nja, kolla runt på Carlings, Solo m.m eller vad nu butikerna heter i Sthlm så får du se vad man får betala.
Iofs har det inte med tråden att göra, ingen mer spam nu. :rolleyes:

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
Swedie skrev:
Tjenare mors... sitter uppe i natten o joxar runt med Sporthoj.com T-shirt designs. Dessa kommer vara generella T-shirts utan nick o slogan.

Vit o Svart kommer nog finnas. Kanske andra färger. Men iaf endast vit o svart text. Färg på tröjan kan ni få välja vad än ni vill ha (vad som finns i katalogen såklart).

Pris... vore nog 250kr inkl frakt! (Ändrat i inlägg) Är det ett reko pris? De tycker iaf jag själv. Själva T-shirten kommer vara av mycket bra o slittålig kvalite. Inge skit där sömmarna går sönder vid minsta beröring.

Nått intresse?

Riktigt sjyssta! Den vita var riktigt snygg!

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
p.grip skrev:
Men herregud, en bra t-shirt kostar mellan 300-400 i butik, bråka om 250kr inkl frakt för en "designad" tröja.. :huvet

Med andra ord, jag är helt på :tummenupp

Jag är oxå helt på :huvet 250 kr är då billigt för mig i varjefall :tummenupp

Trycker du upp dessa tröjer så kommer ändå de flesta att köpa tror jag, spelar nog ingen roll vad dom kostar, hade du tagit 450 kr så skulle jag ändå köpt en :dummer

Raggarn

Ny medlem
Gick med
17 May 2003
Hoj
KTM660, strypt å sänkt
fan, 250 spänn för en kvalitetsT-shirt är väl ingenting...speciellt med jävligt cleant tryck på (skippa gärna lutandande mc:n på bröstet=)

alla andra sucker får gå till H&M å köpa 4 T-shirts för en hundring och en säck potatis-->sätt igång å gör egna potatistryck ,snåljåpar :tomten

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Jag vill också ha om dom kostar 250:- inkl frakt :yoparty

Fast jag vill ha en lila eller rosa :rolleyes:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Jag vill defenitivt ha en OM du skippar hojen på fram, skriver sporthoj.com på vänster bröst lite diskret.

Färg: Röd T-Shirt & vitt tryck... :tummenupp

Hur blir trycket? Mjukt och tjockt, eller tunnt och hårt? Jag älskar tryck som nästan står ut från tyget... =)

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Som tidigare skrivet? Varför inte SH-loggan?

Och förresten, när du ska sponsra mej med hotpantsen med SHloggan på rumpan? :tuttar :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Zana skrev:
Jag vill defenitivt ha en OM du skippar hojen på fram, skriver sporthoj.com på vänster bröst lite diskret.

Färg: Röd T-Shirt & vitt tryck... :tummenupp

Hur blir trycket? Mjukt och tjockt, eller tunnt och hårt? Jag älskar tryck som nästan står ut från tyget... =)
nej. Tryck egen tröja. Kan ej göra unika för varje person. Blir så som den ser ut. Dock kan jag trycka den i röd med vit text.

Jag kommer ta o prata med tryckeriet angående vad priset kommer blir. Jag ska pusha för att det förblir 250kr men vad jag kommer ihåg från när vi pratade sista så var det inte så värst billigt. ajja, återkommer imorgon angående detta.

Jag använder inte SH loggan för att jag inte fann nån bra o clean design med den. Satt o modulerade o tyckte det som jag lagt upp blev bäst. Det är iaf samma typsnitt som i nuvarande SH loggan ovan.

Gix

Produktionsutvecklare
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
Prövar båtlivet för tillfället...
Låter bra dehär... röd med vit text kunde kanske vara nått :va Keep up the good work! :Bugar :tummenupp

Å låt oss veta när/om man kan beställa... :7peta

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...