BlueNote skrev:Ehm vart handlar du kläder? Är du bara dum eller är det dyra ställen?
Swedie skrev:Tjenare mors... sitter uppe i natten o joxar runt med Sporthoj.com T-shirt designs. Dessa kommer vara generella T-shirts utan nick o slogan.
Vit o Svart kommer nog finnas. Kanske andra färger. Men iaf endast vit o svart text. Färg på tröjan kan ni få välja vad än ni vill ha (vad som finns i katalogen såklart).
Pris... vore nog 250kr inkl frakt! (Ändrat i inlägg) Är det ett reko pris? De tycker iaf jag själv. Själva T-shirten kommer vara av mycket bra o slittålig kvalite. Inge skit där sömmarna går sönder vid minsta beröring.
Nått intresse?
p.grip skrev:Men herregud, en bra t-shirt kostar mellan 300-400 i butik, bråka om 250kr inkl frakt för en "designad" tröja..
Med andra ord, jag är helt på
nej. Tryck egen tröja. Kan ej göra unika för varje person. Blir så som den ser ut. Dock kan jag trycka den i röd med vit text.Zana skrev:Jag vill defenitivt ha en OM du skippar hojen på fram, skriver sporthoj.com på vänster bröst lite diskret.
Färg: Röd T-Shirt & vitt tryck...
Hur blir trycket? Mjukt och tjockt, eller tunnt och hårt? Jag älskar tryck som nästan står ut från tyget... =)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|