Låter som att det skulle kunna bli lite dyrare än 20 000 då.
Bara hojen kostar mer till att börja med, så ja. Men du får ju inte direkt en Ducce för 20 lök heller.
Låter som att det skulle kunna bli lite dyrare än 20 000 då.
Kan tipsa om kawasaki zxr 400 som jag själv köpt för a2. 48kw original, strypt den till 35kw med strypning från alphatechnik. Rolig hoj som är billig i inköp och försäkring (classic försäkring = 1600kr hel/hel). Dock inte så vanlig men det dyker upp några lite då och då, priser runtomkring 20k +-
Låter riktigt skysst precis den sortens hoj jag är ute efter
http://www.blocket.se/alvsborg/Kawasaki_ZXR_48623510.htm?ca=15&w=3
Den där måste ju sitta som handen i handsken!
123 mil om året luktar ju dock bankad mätare :/ Kan ju iofs vara så att den stått merparten av åren, kan man kolla historik för av/påställningar?
Du får inte köra en r6a på a2 för den har mer än 70kw i ursprungs effekt.varför inte göra som jag och köpa en r6 som är reggad som 25kw då man får mer hoj för pengarna än att köpa en 400 eller något sånt skit
varför inte göra som jag och köpa en r6 som är reggad som 25kw då man får mer hoj för pengarna än att köpa en 400 eller något sånt skit
Helt klart! Fast vill helst sälja 125an innan jag köper en ny, ville bara kolla vad det fanns för hojjar att välja mellan.http://www.blocket.se/alvsborg/Kawasaki_ZXR_48623510.htm?ca=15&w=3
Den där måste ju sitta som handen i handsken!
varför inte göra som jag och köpa en r6 som är reggad som 25kw då man får mer hoj för pengarna än att köpa en 400 eller något sånt skit
varför inte göra som jag och köpa en r6 som är reggad som 25kw då man får mer hoj för pengarna än att köpa en 400 eller något sånt skit
Jag skulle satsa på en 400. Finns massor av dem i UK och Tyskland. Kostar ju en slant att hämta hem och regga men då får du också en hoj som är byggd för sin effekt och inte något strypt härke som inte går som den ska. Men strypningarna har kanske blitt bättre än de var för några år sedan. Måste det prompt vara en sporthoj, annars hade jag kikat på Suzuki GSX750 från slutet av 90-talet. Farsan hade en sådan för en del år sedan och den var helt okej faktiskt. Inget monster eller så men de ligger runt 20-tusen och borde inte vara svindyra i försäkring heller.
Köp då en A2 hoj å stryp av den!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |