Sporthoj i Östersund

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
gah jobbar hela helgen + måndagen när det e röd dag men det ser ut att bli kast väder ändå...en kompis har köpt en zx10 05a :) , testade den lite i onsdags det gick finnt den...nu har han tagit bort de flesta fula klistermärkena + tonat blikers glasen svarta det vart skit snyggt. (svart hoj)

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Guido skrev:
Vad blir det för ny hoj? :tummenupp

Det blir det ekonomiska roliga alternativet dvs, en motard :D TTR 600 för och vara exakt, med behr fälgar och duktigt öppet rykrör :yoparty

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
An3Azz skrev:
Det blir det ekonomiska roliga alternativet dvs, en motard :D TTR 600 för och vara exakt, med behr fälgar och duktigt öppet rykrör :yoparty

Du måste ju göra något åt hojjen.. den går ju knappt på bakhjulet :hihi
Du får nog rulla in den i garaget med detsamma och plocka på den en högkompkolv och lite grovkrökar..

Så skall jag ta och tvätta min hoj :rolleyes:

Blir det någon körning på lördag? Vädret ser ju sisådär ut.. men så länge det är uppehåll så?

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Grusbuse skrev:
Du måste ju göra något åt hojjen.. den går ju knappt på bakhjulet :hihi
Du får nog rulla in den i garaget med detsamma och plocka på den en högkompkolv och lite grovkrökar..

Så skall jag ta och tvätta min hoj :rolleyes:

Blir det någon körning på lördag? Vädret ser ju sisådär ut.. men så länge det är uppehåll så?

jo jag är den på spåret du, ska kolla upp vad det kan vara, har mina misstankar dock. Möjligt med körning på lördag, men kan även bli fest eftersom det är jämtlands stora pris då på travet. Skiter iofs totalt i pålägget som springer runt, det är ölen jag vill åt. :fyllisar

Grusbuse

11.37s 199,2 Km/h
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Honda CBR 900 RR / Yamaha TT 600 / KTM 450 -05
regn...

Usch för regnet.. :( jag som är så himla sugen på att gasa lite hoj idag!! Få väll hoppas på imorgon istället... inte för att vädret ser nå bättre ut då heller men va fasen...

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Lurch skrev:
Ska vi träffas och åka lite nån kväll denna vecka?

.

Skulle man ju kunnat göra, men jag jobbar em. Och dessutom är jag sjuk som ett helvete
:mad:

Egglo

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
R1 -04
Låter som en idé, har blivit lite åka i år, saknar folk att gasa med. Har dock tyvärr fullt upp på kvällarna nu i början på veckan.

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Ser ut som det ska bli regn o skit i veckan :/, annars funderade jag + två till att åka in på onsdag kväll från åre.

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Nästa vecka tänkte jag möjligtvis susa igenom Ö-sund. Tänkte ta en lång tur med handledaren min och få lite mil på klockan. Tänkte utgå ifrån morsan och farsans garage nere i Linsell, fara upp til funäs och därifrån åka över flatruet eller vad tusan det heter, ochs edan vidare Duved-Östersund-Ytterhogdal-Sveg eller något sådant. Tror det är en resa på 40mil någonting. Säger till innan jag susar igenom Ö-sund =).

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Gör så, i veckan blir det garanterat kvällsåkning. Jobbar som tur är förmiddag.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
An3Azz skrev:
Gör så, i veckan blir det garanterat kvällsåkning. Jobbar som tur är förmiddag.

Troligtvis blir det väl till helgen eller någon kväll vi far upp. Måste bara se till att få det där jäkla körkortstillståndet först, får ringa varannan timme och jaga på dom :fatta!
Tänkte på det att om man känner att man orkar med så kan man ju åka "rakt fram" i brunflo och ta över Sundsvall hem igen, det lär nog lägga på ytterliger ett gäng mil på mätaren :tummenupp

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Hinkas skrev:
Troligtvis blir det väl till helgen eller någon kväll vi far upp. Måste bara se till att få det där jäkla körkortstillståndet först, får ringa varannan timme och jaga på dom :fatta!
Tänkte på det att om man känner att man orkar med så kan man ju åka "rakt fram" i brunflo och ta över Sundsvall hem igen, det lär nog lägga på ytterliger ett gäng mil på mätaren :tummenupp

Över sundsvall hem? Hur fan åker du från Sundsvall till Sveg då, vilken väg alltså.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
An3Azz skrev:
Över sundsvall hem? Hur fan åker du från Sundsvall till Sveg då, vilken väg alltså.

Ja man får ju ta av lite tidigare, men man kan ju ta en sväng för bi IKANO huset först ; ). Annars får du åka tillbaka också svänger du... vänster från Sundsvall sett och åker över urskogen mot Ytterhogdal och därifrån vidare till sveg =).
Ska kolla väg nummret...

EDIT: http://www.gulasidorna.se/query?wha...rnaround=0&mapstate=1;0;0;0;0;0;0;0;&mop=&ax= Hoppas den fungerade ; ).

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Hinkas skrev:
Ja man får ju ta av lite tidigare, men man kan ju ta en sväng för bi IKANO huset först ; ). Annars får du åka tillbaka också svänger du... vänster från Sundsvall sett och åker över urskogen mot Ytterhogdal och därifrån vidare till sveg =).
Ska kolla väg nummret...

EDIT: http://www.gulasidorna.se/query?wha...rnaround=0&mapstate=1;0;0;0;0;0;0;0;&mop=&ax= Hoppas den fungerade ; ).

Om du inte vill åka samma väg (Ösd-ångeavfarten-sundsvall-ångeavfarten) så kan du ju ta vägen från Ösd över Bispgården till Sundsvall och sen ner till Hudik, Ljusdal, Kårböle, Älvros, Sveg. Fast nu börjar det bli långt...

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jag kommer att sitta på uteserveringen på Café Lillänge (utanför Coop) idag torsdag klockan 19:00 och äta mjukglass! Kom förbi om ni har lust!

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Lurch skrev:
Om du inte vill åka samma väg (Ösd-ångeavfarten-sundsvall-ångeavfarten) så kan du ju ta vägen från Ösd över Bispgården till Sundsvall och sen ner till Hudik, Ljusdal, Kårböle, Älvros, Sveg. Fast nu börjar det bli långt...

Neeeh, blir det så att man tar vägen mot Sundsvall så blir det nog att åka den vägen jag visade, över ånge och där, blir nog en jääkla resa annars ; ). Får se om man äns orkar med det, kanske säckar ihop i Ösd. till och med :tungan

Xo

Sitter fint
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
XR650 Superjävelmotard
Egglo skrev:
Låter som en idé, har blivit lite åka i år, saknar folk att gasa med. Har dock tyvärr fullt upp på kvällarna nu i början på veckan.

Kanske lika bra att du ger din TLR till din bror så att han kan gasa runt i Scotland, eller hur?

:nicka

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...