Sporthoj i Östersund

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Lam-Kaka skrev:
Han bor på frösön...jobbar på kyl och frys i östersund är inte riktigt hundra på att det var han, men allt stämer för det. Lite mer info om olyckan han kom från kall hållet bromsade in för en traktor i bratteggen som svängde in(hojen hade ganska hög fart trode han som körde traktorn + att den lätt högt"sitter eller satt micro bolt-on på den"). Sen passerade den brosans hus i bonäshamn ganska hög hastighet då också...sen körde han in i en bil som svängde ut från en parkering som är efter bron till fäviken/huså. Samtidigt så kom det troligen möte(uppfattade det så av en som var in o handlade på ica som först vart rädd att det var jag) han hade en bil framför sig som såg olyckan(han var mötet). Vet ej om hojen han bromsa men skulle tro det.

Shiiiiit, lät farligt. Hoppas fan att han klarade sig bra.... :4skrika

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
An3Azz skrev:
Shiiiiit, lät farligt. Hoppas fan att han klarade sig bra.... :4skrika

Mer info.. det var han som åkte med oss runt alsen m.m. Bilen svängde ut från parkeringen(eller gamla bro över farten) som ligger i kurvan. Han han broms ner farten något hördes däck skrik m.m tyvär så är det svårt att veja och bromsa samtidigt i vänster kurva). Så han tog bilen på vänster sida bak,hojen flög ner i vänster dike bilen for lite åt höger. Tyvär så hade han nog lite för mycket fart annars hade det gått bättre. Vet ej hur läget är med han nu får ej tag i honom :(

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
An3Azz skrev:
Tja, 2.0, 2.0 turbo, 2.3 turbo, samt Aero@250hk är väl det som finns i 9-5 iaf, nya 9-3 sportcombi är väl på 280 hk lr nåt sånt.

HeHe

Jag har en SAAB

Med skidlåda

:7peta

Dal-Mausen

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag gjorde lumpen med en "mörk" kille från strömsund som åkte hoj, eriksson i efternamn Det är inte han väl?

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Joel aka, the Black Snake. Är det inte för han har hojjen i ström (en ZX6-R, precis som Lurch säger) och såg välmående ut när jag träffade han o tanten i förrgår kväll. Han är förmodligen "lumpen-killen" oxå

Last edited:

CBR_fluffy

smoke that tyre!
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
ninja stunt, drz stunt
Tsudd skrev:
Hette han möjligen Joel i förnamn?

tror han heter christoffer men jag e inte säker

vart var alla idag btw?
jag va unte å snurra själv å kallt va de tränade lite på å peta i 2an på slangen ibland går de ibland inte för de mästa blir de friläge å pungkross

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
CBR_fluffy skrev:

vart var alla idag btw?
jag va unte å snurra själv å kallt va de tränade lite på å peta i 2an på slangen ibland går de ibland inte för de mästa blir de friläge å pungkross

Ja inget blev skrivet här så jag trodde ingen skulle åka, därför höll jag mig inne tyvärr. Hade iofs annat o göra oxå tyvärr
:huvet

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
CBR_fluffy skrev:

vart var alla idag btw?

Jup christoffer heter han som råkade ut för olyckan...har tyvär inte hört något mer idag om hur det är med honom.

Krusty

Medlem
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Blå
Vi var nog ute på olika håll idag.
Trodde bara det var jag som ville köra nu när det inte är så himla varmt längre.
Jag körde Nyby-vägen från Lit och snurrade en del i stan.
ALLA ärenden körs med hojen och ALLA ursäkter för att sticka ut och köra är OK :hihi
Måste ju ta vara på dom sista dagarna.

SKRIV SKRIV SKRIV på forumet om ni vill ut och åka så att vi blir några stycken.

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
stefur skrev:
Vi var nog ute på olika håll idag.
Trodde bara det var jag som ville köra nu när det inte är så himla varmt längre.
Jag körde Nyby-vägen från Lit och snurrade en del i stan.
ALLA ärenden körs med hojen och ALLA ursäkter för att sticka ut och köra är OK :hihi
Måste ju ta vara på dom sista dagarna.

SKRIV SKRIV SKRIV på forumet om ni vill ut och åka så att vi blir några stycken.

:mattias Gäller dig med ehrm, ser inte att herrn har skrivit nåt tidigare idag nej....jag jobbar em Onsdag, Torsdag och kan inte åka. Fredag är dock ledig dag så då kan det åkas hejvilt om nån vill.

brillfisk

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
Ja
Garageplats

Hej hej! Är det någon som har en garageplats eller en liten vrå över till min hoj i höst/vinter :tomten ? Pyntar så klart hyra.
Tänkte kolla här först innan jag lämnar in den hos Motorexpo.

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
brillfisk skrev:
Hej hej! Är det någon som har en garageplats eller en liten vrå över till min hoj i höst/vinter :tomten ? Pyntar så klart hyra.

Kanske, ska kolla

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
brillfisk skrev:

Sålde bilfan igår (om ni undrar varför det regnar) så jag har plats i mitt garage på Körfältet. Blir dock utomlands 20 nov - 16 jan, har fått stipendium och ska till Sri Lanka och skriva c-uppsatsen (läs bada). An3Azz kommer dock att ha nyckel. Hur många hojar får man plats med? 4 st? Min, An3Azz, brillfisk och en till kanske?

Jompas

Mår gott
Gick med
24 May 2004
Hoj
Buell XB12SS 2009
brillfisk skrev:

kräver du varmgarage?

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Mer info om krashen i bonäset. Christoffer ringde mig idag :) , och berättade att han var "ok" lite mörbultad + lite halt men annars så var det bra :tummenupp . Han körde in i bilen i ca 50Km/h så man kan säga att bilen svängde ut framför honom och han såg vad som höll på att hända innan så han han bromsa ner lite gran innan det smal. Tyvär så acelerade bilen lite för sakta. Han klipte bilen så mycket till vänster som det gick, fattade på honom som om det var i sidan eller i hörnet. Hojen så inte allt för demolerad ut men kan ha blivit ramsne så han får nog ut cash till ny hoj nästa år.

Last edited:

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
brillfisk skrev:
Nej då, jag är nöjd den bara blir inlåst och får tak över huvet.

Bör gå och ordna på fältet, hos Lurch. Vi ska som sagt ovan ha våra bikes där.

Skönt att han klarade sig bra ZX9-mannen :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom