An3Azz
www.99riderz.com
brillfisk skrev:Jorå vi kollade, de går utmärkt, måste bara veta antal, storlek, färg.
Fett många, lagom stora, kromfärg
brillfisk skrev:Jorå vi kollade, de går utmärkt, måste bara veta antal, storlek, färg.
Det ser ut som ni kommit igång... GöttKazu skrev:gå in på http://www.99riderz.com/forum och rösta fram tröjan vi ska ha
Samma stickan som körde tulleråsen???StickanR1 skrev:I morgon rockar vi
Samling på torget KL 12:00
Ricken skrev:Jag ska ju flytta in i jämtland den 1:a jan, så jag har hållit lite koll på era sidor här o på 99riderz, men det verkar som om ni har gått o dött allihop......
Inte ger man väl upp redan eller??
När brukar ni ta fram hojarna igen där uppe???
Ricken skrev:jag pluggar där nu, men eftersom fröken har hittat ett jobb i merieby så ska vi bosätta oss i Brunflo ett tag.
Får väl se hur det funkar.
Välkommen till Brunflo, där bor jag också. Men eftersom att jag bestämt förnekar det annars så har jag angett "Östersund" som bostadsort här på SH.Ricken skrev:jag pluggar där nu, men eftersom fröken har hittat ett jobb i merieby så ska vi bosätta oss i Brunflo ett tag.
Får väl se hur det funkar.
Åfan, så det är liksom slummen å bo i Brunflo då?Esquire skrev:Välkommen till Brunflo, där bor jag också. Men eftersom att jag bestämt förnekar det annars så har jag angett "Östersund" som bostadsort här på SH.
Mja, det beror lite på vilken del av hålan det handlar om. Men det jag har mest emot Brunflo är att det ligger så långt från stan så man inte kan prommenera hem om man varit ute och tagit sig någon öl. Därav så är det väldigt sällan jag dricker alkohol nu för tiden. Eller nått...Ricken skrev:Åfan, så det är liksom slummen å bo i Brunflo då?
Ja men det passaar mig perfekt, en slusk i slummen
Ricken skrev:Jag ska bo på löjtnantsvägen, räknas det som håla eller gräddhylla?
Sen tycker inte jag att det gör nåt att det är en bit in till stan, jag dricker inte, sambon dricker väl nån gång i bland, men då är det ju jag som får hämta, vilken tur jag har!
Speedstar skrev:hallå östersund! Jag har min båge i ösd på vintervila men jag måste byta däck innan jag åker tebax till göteborg. Var kan man göra det billigast? tänkte handla på nätet så jag behöver bara hjälp med skälva krängningen
Esquire skrev:God Jul på er alla latmaskar.
Är det någon mer än jag som ska ut och härja på något av stadens nöjesetablisemang imorgon (annandagen)?
Esquire skrev:God Jul på er alla latmaskar.
Är det någon mer än jag som ska ut och härja på något av stadens nöjesetablisemang imorgon (annandagen)?
Inte en chans. Som jag har mått idag så finns det nog stor risk att jag hoppar över nyårsfirandet också.An3Azz skrev:Nope men den 27/12 ska jag på Crash Diet på O'learys så om du är där så lär vi ses där.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|