Jockwell skrev:Det finns även Titan MC.
Njaa, det är väl lite si och så med den klubben? Tror inte att de är så aktiva längre.
Jockwell skrev:Det finns även Titan MC.
Esquire skrev:Vad tror ni. Kommer det gå att köra hoj i stan innan mars är slut?
(utan dubbdäck)
Ifjol plockade jag fram första hojen 24/3. Men i år är det ännu ganska kallt. Det är ju iofs knappt någon snö, så ett par dagar med plusgrader kanske kan fixa säsongspremiär i mars även i år...
NakenBandit skrev:Var ute och gick i full vintermundering, på torget stod 4 R 1, tror åtminstone 3 hade 99:tröjor på sig som var ute och drog någon runda då och då. Fan, jag frös påklädd som jag var, stor respekt till de som var ute och frös.
Jag som inte ens har funderat på att starta upp min, dags att tänka om?
Oja, de senaste dagarnas värmebölja gör att jag tycker att du ska göra det!NakenBandit skrev:2034288Jag som inte ens har funderat på att starta upp min, dags att tänka om?
Esquire skrev:Edit: enligt SMHIs hemsida så kommer det att snöa mest varenda dag den här veckan. Alltså blir det ingen hojkörning förrän tidigast i april.
Ricken skrev:2043842Plusgrader idag hela vägen upp till uppsala. Så j-vla långt kvar kan det inte vara...
Hell yes, åksugen är man. Nu står den nya pärlan äntligen i garaget. Var ju tvungen att provstarta den en liten sväng också då jag väl fått in den.An3Azz skrev:2044824Nej det hoppas jag verkligen, vill ut och mullra på byn snart.
Esquire skrev:Oja, de senaste dagarnas värmebölja gör att jag tycker att du ska göra det!
Hmm, förbannade värmebölja till att vara klen och inte orka stå emot en comebackande Kung Bore. Nu har iaf nästa helg bokats in för uppstart av hojen. Gick igenom listan som ska göras: Styrlagerbyte, ventiljustering, förgasarsynkronisering samt byte av kamkedjesträckaren
Hatar att skruva men får väl gotta mig med en runda i garaget och lite efteråt.
Jag är förövrigt ÄCKLIGT avundsjuk på dig, Esquire, vilken pärla att åka på
An3Azz skrev:2051550Sweet, pm:a om du behöver hjälp med och dricka upp ölen när du mekar
Aah, jag trodde det var en 1200. Nja, 600an kanske är ungefär lika intressant som en Yamaha XJ 600?NakenBandit skrev:2053636Esquire, visst är Banditen bra, jag är väldigt nöjd med den men det är ju "bara" en 600.
Visst, säkert, jag tror dig verkligen...NakenBandit skrev:Iofs har jag aldrig testat det, men jag antar att det är så det känns
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|