Lurch skrev:2121837Hrm, du menar Alvik MC på Alnö utanför Sundsvall ?
/Mr M. Schmitter
Jup
Lurch skrev:2121837Hrm, du menar Alvik MC på Alnö utanför Sundsvall ?
/Mr M. Schmitter
Dainese skrev:2121859Okej..tack för svaren...nån som vet vad det kostar hos Alvik MC?
Men du har ju ingen hoj för stunden? Eller har du köpt dig nu en?Dainese skrev:2121859Okej..tack för svaren...nån som vet vad det kostar hos Alvik MC?
Jockwell skrev:2122029Men du har ju ingen hoj för stunden? Eller har du köpt dig nu en?
mordellio skrev:2123006HD-Akuten i Åre har bänk http://www.hdakuten.com/default.asp?id=153
Missile Performance Partsmordellio skrev:2123006HD-Akuten i Åre har bänk http://www.hdakuten.com/default.asp?id=153
Esquire skrev:2125183Missile Performance Parts
Årevägen 40
830 13 Åre
Men jag TROR inte att de pysslar med Power Commander. De är iaf inte listade som godkändt Tuning Center för det.
Jag vaknade just.Lurch skrev:2125303När får man se dig på stan då? Är du ute och rullar nåt med monstret? Klockan 12 på torget är det som gäller idag om du vill komma förbi!
Esquire skrev:2125902Jag vaknade just.
Men jag är ju ute nästan varje dag. Ska nog åka en sväng runt sjön eller något nu. Så vi kanske ses.
Nope, åkte solo hela dagen.Lurch skrev:2126623Var det du som åkte förbi Barnens Hus idag med nån bakpå? Vi lekte lite på parkeringen...
Vit?NakenBandit skrev:2140192VFR 750 88
Nope, röd! Fast med vita fälgar och text dårå. Den har faktiskt fått stå ända sedan fredagen, 18 timmar i sträck med plugg idag och liknande igår. Men på måndag kväll ska den få ta sig en liten tur runt stadenEsquire skrev:2143727Vit?
Ok, undrade bara eftersom jag såg en vit äldre VFR 750 idag.NakenBandit skrev:2143729Nope, röd!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|