Sporthoj i Östersund

NorpanXR650

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2005
Ort
Östersund
Hoj
Husqvarna 510TE 08:a
Nu äre bäre å kör i Östersund.
Idag ska min Husqvarna 510 08:a luftas riktigt för första gången.
Någon fler som ställt på?
 

Rockan

Tune in, turn on, burn out
Gick med
15 Jul 2007
Ort
Östersund
Hoj
07 Suzuki GSF 650
Har sett fram emot att få komma ut men nu när jag kan, får jag ej ist...:mad:
Har pajat ryggen och har blivit starkt rekommenderad att ej köra något.

kanske är det bäst att låta bli så det ej blir värre så att man ej kan köra alls i sommar men sååå frustrerande det är.:huvet
 

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Ort
Jämtland
Hoj
Mille Delux
Invigde min hoj sommar idag ;) , först åkte jag skidor i åre sen va jag ut o lufta Millen till åre :yoparty

Man värkar inte ha glömt bort wheelandet häller......tänkte avstå idag eftersom det va så mycket grus kvar men jag kunde inte hålla mig när jag vände och skulle åka hem igen, upp på ettan och i med tvåan så det ekade i åre :)

Är lite orolig att min älskling kommer låta för mycket i år :gnissla :tungan
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Det blev premiärtur för mig också idag. Men kommunen skulle gärna få vara lite snabbare med gatsopandet. Och sedan kan det gärna få komma en ordentlig regnskur så blir det nog bra väglag sedan. :nicka
 

pocketjoe

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Bromma/Östersund
Hoj
929-00
E de någon speciell hojjträff där uppe i sommar som man inte bör missa? Skulle va roligt o komma upp o köra lite me er nån helg eller så i så fall!

/Ove
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Jag har läst någonstans att det ska bli dragracing på Opefältet i sommar, inte tidsträningen som är några gånger per år utan lite större. Motormässan den sista helgen i maj lär det ju också bli lite hojar på, sen är det säkert mer som händer också som jag inte har någon koll på.

Fint väder idag i alla fall, det blir nog en sväng på Hondan efter jobbet idag.
 
Last edited:

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jag har läst någonstans att det ska bli dragracing på Opefältet i sommar, inte tidsträningen som är några gånger per år utan lite större. Motormässan den sista helgen i maj lär det ju också bli lite hojar på, sen är det säkert mer som händer också som jag inte har någon koll på.

Fint väder idag i alla fall, det blir nog en sväng på Hondan efter jobbet idag.

Trevligt! Stanna till på torget om du ser nån 99-tröja.


.
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Den 29'nde maj kanske jag kommer upp och hälsar på er. En polare ska köra upp i Östersund på sin gixxer-750 från 92 då.
Det verkar som att det går att köra krypkörning på en sådan med ;)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Lita på det! Hur många 99or finns det i stan förresten?
1, han tar inte in fler medlemmar.

Men du kan få vara med i min klubb, 98riders. Vi lyssnar på 98degrees musik från svunna dagar och spelar blockflöjt på våra fikastopp.
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Efter några varv runt byn med hojen hamnade jag på Captain Cook lite lagom småfull efter ett besök i garaget, och där var det fanimej bara massa gamlon i skinnpajar. Var dricker alla sporthojare här i stan egentligen? :va

Säg nu bara inte att ni buggar runt på discon för då köper jag en HåDe direkt...
 

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Vi drack sprit som normalt folk, och åkte raggarbil :) Bor du i stan nu eller? Vinka om du ser en svart blade fighter så får vi språkas vid. Är jävligt nyfiken på din turbohoj, har följt byggtråden.
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Vi drack sprit som normalt folk, och åkte raggarbil :) Bor du i stan nu eller? Vinka om du ser en svart blade fighter så får vi språkas vid. Är jävligt nyfiken på din turbohoj, har följt byggtråden.

Jodå, jag bor på Körfältet sen förra sommaren. Har du lite att göra någon kväll så är du mer än välkommen förbi garaget och glo lite över en kopp kaffe, det ligger borta vid Flextronics. Skicka ett pm i så fall.
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Trevligt, vi är ganska många hojåkare på K-field. Bor du på sidan som vetter mot Odenskog eller på "bättersia"? ;) Jag kikar gärna förbi garaget nån kväll!


.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top