Jag kommer då i alla fall!Ska försöka få med mig nån mer.Moddis skrev:19:00 Max onsdagskörning
Hoppas på mycke hojar ikväll!
bigblock skrev:Jag kommer då i alla fall!Ska försöka få med mig nån mer.
Zvugge skrev:Såg några hojar på Max. Blev rätt sugen att köra men fick snällt lägga mig under hojen och najja.
Kemora har "öppen bana" för mc nästa vecka, mån - torsDaniel88 skrev:Nån som vet nån allmän bankörning inom snar framtid inom 100mils avstånd ?
Honda forever skrev:Kemora har "öppen bana" för mc nästa vecka, mån - tors
Jag kommer att vara där åtminstone under 2 dagar
Honda forever skrev:Kemora har "öppen bana" för mc nästa vecka, mån - tors
Jag kommer att vara där åtminstone under 2 dagar
Sudden ska med, (även om han inte vet om det själv ännu... )bemari skrev:Åker du själv dit eller får du med dig någon?
Det bör nog bli lägre än så, eftersom jag själv siktar på en tid på 1,08Zvugge skrev:Med lite tur så blir det nytt varvrekord på 1.09 något eller lägre.
Är du sugen på att hänga med (dum fråga, självklart är du sugen, så rättare sagt har du möjlighet att hänga med) det går nog bra att klämma in en "sur Kawwa" tillsammans med dom fina Hondornabemari skrev:Åker du själv dit eller får du med dig någon?
Honda forever skrev:det går nog bra att klämma in en "sur Kawwa"
Måndag-tisdag alt. tisdag-onsdag, vi bestämmer vilka dagar det blir under helgen. Är du sugen på att hänga med???Daniel88 skrev:vilka dagar planerar ni att vara där ?
Honda forever skrev:Måndag-tisdag alt. tisdag-onsdag, vi bestämmer vilka dagar det blir under helgen. Är du sugen på att hänga med???
bigblock skrev:Är det nån som ska med till gellivare imorgon på mc träff å se lite galna stunt?
Prova lite nya hojar osv. Tänkte att man far vid 11-tiden och kommer hem på kvällen vid 7-8 . Kom igen nu ,hojen e till för att köras med inte för att stå å glänsa i garaget.
Honda forever skrev:Är du sugen på att hänga med (dum fråga, självklart är du sugen, så rättare sagt har du möjlighet att hänga med) det går nog bra att klämma in en "sur Kawwa" tillsammans med dom fina Hondorna
bemari skrev:Hade det funkat så hade jag hakat på, dock har jag blivit pappa till en liten grabb som föddes igår den 2 Juli kl 02:32.
http://www.nll.se/webbisar.aspx?id=37524
Det lär inte bli någon bankörning förrän i slutet av Juli för mig, annars hade jag mer än gärna hakat på dig och sudden.
Nåväl, jag har nu en riktig guldklimp att ta hand om innan dess.jag har flr övrigt redan börjat spana efter en lämplig Minimoto åt honom
Okey då, du har en giltig orsak att inte följa med....bemari skrev:Nåväl, jag har nu en riktig guldklimp att ta hand om
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|