Sporthoj i Luleå

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Är det ok att haka på onsdagkvällarna med en Hornet? eller är den inte sporthoj nog ,,,
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Stefanp skrev:
Är det ok att haka på onsdagkvällarna med en Hornet? eller är den inte sporthoj nog ,,,

Som vi konstaterat tidigare, sportigheten sitter i klumpen bakom styret, inte i det som står på sidokåpan, dessutom så är det det ju en eller annan fajter som är med och kör :tummenupp
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Mo I Rana

Hallå på er..

tänkte hör om nånn skall åka över till norge nästa helg och kolla på endurance racet på lördagen?

och, om nånn känner sig manad så efterfrågas hjälp i depån från vårat team.
Boende kan ordnas.

MVH
Petter
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Låter bra. bor visserligen i piteå , men är i luleå då och då , så när en blå hornet med protaperstyre och två kolfiberutblås dyker upp , då är det jag som dyker upp ,
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Stefanp skrev:
Låter bra. bor visserligen i piteå , men är i luleå då och då , så när en blå hornet med protaperstyre och två kolfiberutblås dyker upp , då är det jag som dyker upp ,

Du är välkommen! Testa nu på onsdag till exempel...
 

nabru

Medlem
Gick med
4 Apr 2003
Ort
luleå
Hoj
Hojlös. Och ska förbli så ett tag. Känns på något vis tryggare...
Honda forever skrev:
Okey då, du har en giltig orsak att inte följa med.... :)
GRATTIS!!! Jag utgår från att du har sprungit runt i grannskapet o delat ut cigarrer.

---

faktiskt...inte...det är snudd på SKANDAL!! Var tvungen att fråga honom i söndags och då såg han ut som ett frågetecken....ja jisses...vart är världen på väg?


:huvet
 

nabru

Medlem
Gick med
4 Apr 2003
Ort
luleå
Hoj
Hojlös. Och ska förbli så ett tag. Känns på något vis tryggare...
Honda forever skrev:
Det bör nog bli lägre än så, eftersom jag själv siktar på en tid på 1,08 :rofl :rofl
Och eftersom mitt personliga är på 2,14 så låter det väl rimligt.... :3freak

---> klockan är nu strax över 8 på morgonen....ni borde vara typ 2 timmar från Kemora vid det här laget...om du nu lyckades väcka Sudden i natt???? Eller han kanske var och städade... :hihi

Hoppas ni får kanonväder och att banan inte är nedlusad av en massa touringåkare...ryktet går att Europaklubben för Yamaha Virago 535 skulle ha banträff denna vecka...942 stycken räknade arrangören med...men som sagt...bara rykten...
 

nabru

Medlem
Gick med
4 Apr 2003
Ort
luleå
Hoj
Hojlös. Och ska förbli så ett tag. Känns på något vis tryggare...
bemari skrev:
Hade det funkat så hade jag hakat på, dock har jag blivit pappa till en liten grabb som föddes igår den 2 Juli kl 02:32.
http://www.nll.se/webbisar.aspx?id=37524
Det lär inte bli någon bankörning förrän i slutet av Juli för mig, annars hade jag mer än gärna hakat på dig och sudden.
Nåväl, jag har nu en riktig guldklimp att ta hand om innan dess.jag har flr övrigt redan börjat spana efter en lämplig Minimoto åt honom :tummenupp
----

Grattis grannen!
Skönt att det äntligen blev av, började ju bli lite less att se din hustru stånka omkring med byggritningen i näven pekandes vart du skulle såga eller spika...eller vad det nu kunde vara. Nu förutsätter jag att en sån mjukis-kille som du överlåter resten av husbygget till A-M medan du själv ligger i barnpoolen och jollrar...eller...hm...kanske det är Wilmer som jollrar...well...what ever :banana

Stort grattis i alla fall!!!
/U
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
kommer nästa vecka isåfall , jag har min dotter den här veckan , hon är 3 år och klarar inte av att hålla fast sig tällräkligt än .. men nästa vecka är jag barnfri ,,
 

V-Moto

Kul på hjul...
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Luleå
Hoj
FZS 600
Det var faktiskt en riktigt schyssssst onsdagskörning igår. Tummen upp o rokken roll med bra "fart"! :tummenupp :rock :fart
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
V-Moto skrev:
Det var faktiskt en riktigt schyssssst onsdagskörning igår.

.. med lite grusvägssladdande som exotiskt inslag.
Som Niklas sa det var mindre guppigt på gruset än när det
blev asfalt igen.

Attachar den enda bild jag kom ihåg att ta med lillkameran,
Sporthoj/Luleå går till sjöss:
 

Bifogat

  • cimg0439.jpg
    cimg0439.jpg
    83.1 KB · Visningar: 77

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
gthyni skrev:
.. med lite grusvägssladdande som exotiskt inslag.
Som Niklas sa det var mindre guppigt på gruset än när det
blev asfalt igen.:

...och så säjer man att sporthojsåkare inte törs köra grus...Ha Ha vilket larv!!!:tummenupp

Men dom där skägg&krom nissarna vi mötte efter grusvägen såg lite förvånade ut faktiskt... :D
 

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
gthyni skrev:
Attachar den enda bild jag kom ihåg att ta med lillkameran,
Sporthoj/Luleå går till sjöss:

...antar att ni var på Färjan i Avan hela kvällen igår då :tungan , för såg inte till en enda hoj i hela j-a stan när jag tog några repor efter jobbet. (runt 21.30)

Undrar förresten om jag var den första kunden i MAX drive in på hoj nu ikväll, eller är det testat innan? Blev iaf att plocka upp ett Deluxemål på vägen hem från jobbet. Tur man bor centralt, risk för att det hinner kallna annars
:hihi
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Åberg skrev:
...antar att ni var på Färjan i Avan hela kvällen igår då :tungan , för såg inte till en enda hoj i hela j-a stan när jag tog några repor efter jobbet. (runt 21.30)

Vi var till Älvsbyn, drack läskeblask, snackade skit och posade
lite för lokala tonårsbruttor.

Undrar förresten om jag var den första kunden i MAX drive in på hoj nu ikväll, eller är det testat innan? Blev iaf att plocka upp ett Deluxemål på vägen hem från jobbet. Tur man bor centralt, risk för att det hinner kallna annars :hihi

MC på drivein ....
det finns fördelar att ha touringhoj :hihi
 

Åberg

www.luleaguiden.com
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja
gthyni skrev:
MC på drivein...det finns fördelar att ha touringhoj :hihi

:D Touring i 300+ är grejer det killen
kiss2.gif
icon_biggrin2.gif
 

spaceman

Medlem
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
-01,Monster med 916cc
Åberg skrev:
...

Undrar förresten om jag var den första kunden i MAX drive in på hoj nu ikväll, eller är det testat innan? Blev iaf att plocka upp ett Deluxemål på vägen hem från jobbet. Tur man bor centralt, risk för att det hinner kallna annars
:hihi

Ånej, där har jag varit ett par gånger när jag legat på Gültza och blivit hungrig. Perfekt avstånd att dra och hämta käk;)
 
Nyheter
GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

Top