Niklasinorr skrev:Jaha, var det nerför backen i Kåbdalis eller...?
Dom har gjort bra bantider där har jag också hört
Niklasinorr skrev:Jaha, var det nerför backen i Kåbdalis eller...?
bigblock skrev:Regn och åter regn
bigblock skrev:Regn och åter regn
Lite LÄTT sugen e man ju på att åka en svänga ja. Vad är det för tid som kan tänkas gälla då? Som vanligt beror det på vad Sveriges Televisions Väderredaktion utlovar för väääderrr... http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5003Moddis skrev:Någon som e sugen på att åka en sväng imorgon??
Den körningen missade jag. Fan, vilken astråkig lördag jag haft... bläbigblock skrev:Jag tänkte ta å åka ner till pite å möta upp pite-folket där å sedan fortsätta ner till skellefte med dom vi kan ju mötas upp vid ok-center vid 10.30 i morgon .Låter det som en bra idè?
V-Moto skrev:Lite LÄTT sugen e man ju på att åka en svänga ja. Vad är det för tid som kan tänkas gälla då? Som vanligt beror det på vad Sveriges Televisions Väderredaktion utlovar för väääderrr... http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=5003
Jag dyker upp på MAX KL 14:00.... Hoppas några fler kommerModdis skrev:man skulle ju kunna sammlas typ kl 14:00 på Max drive in eller nått..?
Tobbe L skrev:Jag dyker upp på MAX KL 14:00.... Hoppas några fler kommer
R1-99 skrev:Tänka rulla mot skellefteå på Lördag förmiddag från Luleå och tänkte höra om någon vill haka på längst vägen?
Daniel från Piteå ska ev med och två andra från Piteå.
Tänkte åka runt 10-11 från Luleå på förmiddagen om vädret tillåter förstås...
/Erik
Jag hakar också på. Ska vi spika tiden ikväll, för ni dyker väl upp ca kvart i sjuModdis skrev:Jag är med
Aj Aj Aj... Såg att det regnar ju idag när jag tittade ut. Ska vi ta dagens tur imorgon istället. Snart är vintern här, vi måste ju passa på o köra lite.Tobbe L skrev:Jag hakar också på. Ska vi spika tiden ikväll, för ni dyker väl upp ca kvart i sju
R1-99 skrev:Tänka rulla mot skellefteå på Lördag förmiddag från Luleå och tänkte höra om någon vill haka på längst vägen?
Daniel från Piteå ska ev med och två andra från Piteå.
Tänkte åka runt 10-11 från Luleå på förmiddagen om vädret tillåter förstås...
/Erik
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |