Zvugge
Touring Nisse #64
V-Moto skrev:Vad tror ni om att ses vid mAx drive in-parkeringen kl17:50-18:00 ?
Vore väl bra att komma i rullning innan mörkret iallafall?
Det är lite för tidigt för mig. Har andra aktiviteter fram till 18.00
V-Moto skrev:Vad tror ni om att ses vid mAx drive in-parkeringen kl17:50-18:00 ?
Vore väl bra att komma i rullning innan mörkret iallafall?
Moddis skrev:Ser blött ut idag..
Kan tyvärr inte åka mer hoj i år ser ut som att man är hoj lös nu
Okej. När passar det bättre då? Kl 19 eller? Blir det nån körning ikväll då? Just nu ser det ju lite väl fuktigt ut på gatan för min del. Det är ju utlovat bra väder till imorron o då ska det ha torkat upp på vägarna...Zvugge skrev:Det är lite för tidigt för mig. Har andra aktiviteter fram till 18.00
Niklasinorr skrev:Har jag missat något? Vad har du gjort med hojen?
Å fasen. Såld! Tänkte att du bytt den mot en skoter, hemska tanke! Huuu...Moddis skrev:Såld, kommer en kille och hämtar min hoj imorgon
Du säljer inte turbohojen billigt?
V-Moto skrev:Okej. När passar det bättre då? Kl 19 eller? Blir det nån körning ikväll då? Just nu ser det ju lite väl fuktigt ut på gatan för min del. Det är ju utlovat bra väder till imorron o då ska det ha torkat upp på vägarna...
Moddis skrev:Såld, kommer en kille och hämtar min hoj imorgon
Du säljer inte turbohojen billigt?
Köra en sväng ikväll istället?Zvugge skrev:Det är faktiskt lite väl grisigt just nu. Blir så fort mörkt när gatan är fuktig och det är mulet ute.
V-Moto skrev:Köra en sväng ikväll istället?
Jadu. Dimman e ju besvärlig. Men e du på e så e jag på.Zvugge skrev:Hade kunnat funka men vädret var inte så trevilgt idag heller. Eller vad tror du?
V-Moto skrev:Jadu. Dimman e ju besvärlig. Men e du på e så e jag på.
Edit: Skulle ju kunna köra imorron eller nån dag till helgen? Åka till Alko i finland o handla Minttu. Det är slut i barskåpet
Kan ju rulla runt stan ett par varv ikväll o se om det är någe fyllisar ute o rumlar?Zvugge skrev:Det är älgjakt för mig som gäller i helg. Skulle iof vara trevligt att testa bromsskivorna i Trajjan efter att jag fick dom bytt igår.
V-Moto skrev:Kan ju rulla runt stan ett par varv ikväll o se om det är någe fyllisar ute o rumlar?
Nu?? eller vilken tid?Zvugge skrev:Drar på mig kläderna och rullar ner till Max. Kanske gasa lite i stan om inte annat
V-Moto skrev:Nu?? eller vilken tid?
Jag klär på mig o rullar in. Tar minst 15min. Åker väl runt o ser var du är...Zvugge skrev:Nu hade jag tänkt
V-Moto skrev:Jag klär på mig o rullar in. Tar minst 15min. Åker väl runt o ser var du är...
Jag hänger på.gurkis skrev:Vad säger ni om en Onsdags körning? Ser ut som att det skall bli bra väder enl SMHI. även Torsdag ser fin ut. MAX vilken tid ??
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|