Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
- Gick med
- 24 May 2003
- Hoj
- KTM EXC 300 TBI Hardenduro samt allt annat med två hjul som jag hittar...
bemari skrev:Tjoflöjt på er allihop!
Härkan man snacka om att vara ute i god tid
Till dom intresserade kan jag nämna att jag lyckats boka Kemora en helg under Juli månad, (ren tur då dom precis fått en avbokning på en tävling) körningen är tre dagar, fr.o.m. fredagen den 21 Juli t.o.m. söndagen den 23 Juli och all åkning som vanlig på egen risk.
Priset har jag inte fått helt klart med ännu men det skiljer sig knappast (om alls) ifrån förra året.
Blir vi 40 st. så landar det (enligt fjol års prislista) på 45 Euro per skalle, blir vi "bara" 30 st. så kostar det 60 Euro för tre dagars körning. Stugor tillkommer, har för mig att det var ca. 100 spänn natten per skalle.
Jag bokar upp stugorna från torsdag kväll t.o.m. söndag morgon så fort jag får någorlunda koll på hur många vi blir.
För att undvika alltför myckte administration på banan så sätter jag ett max på 40 st. pers.
Vassego och lägg upp er på listan nedan utifall ni är intresserade att haka på.
Den 1 Juni 2006 skall stålarna senast ha ramla in på mitt konto (återkommer med konto och mer exakt prisuppgift så fort jag kan) för alla som skall med. Dom som ej betalat då tar jag bort från listan och ev. reserver plockas med istället.
OBS !
Vad avser alkoholintag så är detta ingen suparresa, själklart kan man ta några pilsner på kvällen men är någon rejält på gasen så ser jag/vi att han/hon INTE kör dagen efter på banan, ganska självklart eller hur !?
Väl Mött grabbar och tjejer...
Självklart skall jag med till Kemora, man är väl ingen kyckling heller
1. Bemari
1. Bemari
2. Niklasinorr