Zvugge
Touring Nisse #64
Niklasinorr skrev:Men det skall bli kul att testa Kawan på bana, den skall ju vara bra på det
Fan va kul det skulle vara att få prova en ny hoj på banan istället för att hasa runt med mitt 6år gamla ök.
Niklasinorr skrev:Men det skall bli kul att testa Kawan på bana, den skall ju vara bra på det
Jag måste nog ha en hårdare variant, typ metzeler M1.dgs skrev:Vilken modell vill du ha?
Jag har Pirelli supercorsa pro (samma som metzler rennsport) till salu
dgs skrev:Har du hojjen hemma nu?
Zvugge skrev:Fan va kul det skulle vara att få prova en ny hoj på banan istället för att hasa runt med mitt 6år gamla ök.
Niklasinorr skrev:Det är ju en prioriteringsfråga, sälj bägge dina ök och köp ett nyare ök...
Zvugge skrev:Måste nog eftersom jag blir hopplöst efter på långrakan mot dessa effektmonster. Men det blir nog efter denna säsong, är lite sent för mig att börja rejs kitta nu.
Niklasinorr skrev:Men eftersom du kör dubbelt så fort i böjarna mot vad jag gör så spelar det ju ingen roll vad jag har för pulver under min huv, rakorna är inte nog långa
gthyni skrev:....igår så var det dags,
äntligen hade jag fått ihop
dubbdäck, slangar, stoppklossar, dåliga ryggen och solskenet
för att dra en repa ut på havsisen.
Tusan vilket grepp på packad snö och hårdskare........
Zvugge skrev:Må hända. Men när du har avfyrat på rakan får jag spendera kurviga delen av banan för att jaga ifatt och om jag kommer ifatt så måste jag kasta saker på dig så du kör ut i gruset för att jag ska komma om.
Niklasinorr skrev:Det känns bra med en massa kraft mellan benen
Btw så kom den på lunchen idag, jag har en jättestor kartong i garaget
Dessutom så försäkrade jag den alldeles nyss, Folksam, SMC-Sporthojsförsäkring, helförsäkrad, helår, årsförsäkring utan avställning...ny ZX10R-06....
...trumvirvel...
656 spänn per månad...det är en hundring mer än vad jag hade som avställningsförsäkring på Hondan i fjol...
...å jag som var så nöjd med mina 750kr/mån, halvförsäkrad hos folksamZvugge skrev:656 spänn i månaden är vad jag betalade för några år sen på R6an halvförsäkring.
Niklasinorr skrev:yada yada yada ...ny ZX10R-06.... yada yada yada
Zvugge skrev:Kan det vara pga att du snart är pensionär
656 spänn i månaden är vad jag betalade för några år sen på R6an halvförsäkring.
Måste komma förbi någon kväll och kika. Erlägger villigt inträdes avgiften (säkert på ca 656,00kr per billet)
morecore skrev:...å jag som var så nöjd med mina 750kr/mån, halvförsäkrad hos folksam
Leffe skrev:WTF?!
Har du köpt en KAWA???
Vad var det för fel på gammelhondan?
morecore skrev:Att betala dyra försäkringar visar att man är ung och crazy och försöker betala för nått man egentligen inte ska hålla på med
Haha!!!Niklasinorr skrev:...men alla måste ju få en andra chans och den här verkar väldigt lovande
Klart man betalar vad det kostar, därför får man snåla med allt annat (mat, annan fritid, middagar med tjejen etc.)Niklasinorr skrev:Eller så är det så att det är så jefla skoj att köra sporthoj att man hostar upp slantar och ser glad ut, för det är värt varenda krona...
F-n, tänk om jag skulle räkna ut vad jag lagt ner på hojåkning dom senaste 24 åren...eller kanske inte...
Niklasinorr skrev:Det känns bra med en massa kraft mellan benen
Btw så kom den på lunchen idag, jag har en jättestor kartong i garaget
Dessutom så försäkrade jag den alldeles nyss, Folksam, SMC-Sporthojsförsäkring, helförsäkrad, helår, årsförsäkring utan avställning...ny ZX10R-06....
...trumvirvel...
656 spänn per månad...det är en hundring mer än vad jag hade som avställningsförsäkring på Hondan i fjol...
Leffe skrev:Haha!!!
En andra chans? Ja, du är en snäll gubbe, du...
Niklas M skrev:Hmmm hur mycket äldre än mig är du egentligen...?
Dom ville ha 850kr/mån av mig...då blir det billigare å ha vanlig av/på försäkring...
Niklasinorr skrev:850 spänn i månaden hade tokholmarna mördat för
Niklasinorr skrev:Hörru, tänk på att jag vet var din brevlåda bor...gubbe? Va?
Jag skall bööörna i din trapp, sen skyller jag på dej så att du blir vräkt
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |