Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"?Danny boy skrev:off topic bara... om ni hör ngt om en pannsurfning av mig så är det heeelt falska rykten![]()
Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"?Danny boy skrev:off topic bara... om ni hör ngt om en pannsurfning av mig så är det heeelt falska rykten![]()
Niklasinorr skrev:När hojen gladeligen lyfter på femman i 220 så behöver man inte ladda mer, det räcker så bra så...![]()
stoffer skrev:Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"?![]()
Kostet78 skrev:Låter som en trevlig "hoppstylta"´.....
stoffer skrev:Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"?![]()
Danny boy skrev:äh, en skitgrej egentligen... gasa förbi micke ut från yamahacenter och när jag skulle få stopp i korsningen dök cyckeln under mig o både hojj och jag kanade ut i mitten på vägen,lyckat, lyckades stoppa båda riktningarna på vägen hmmmlite pinigt i sig...
Hö vad och Hö underarm är lite ömma men det överlevs..
Cyckeln fick ett märke på toppkåpan och på acrat, men i övrigt tog krashpuckarna hela smällen, så de är varmt rekomenderade.
Och nu fick jag ju berätta om mina blunder![]()
så vi alla kan glömma det![]()
Kostet78 skrev:Det var ju skönt att det gick så pass bra... Krashpuckarna fyllde sin funktion!!!![]()
Fråga om du kan byta tillbax till micron...den var ju snyggare än acrapovic:en!!!
Danny boy skrev:äh, en skitgrej egentligen... gasa förbi micke ut från yamahacenter och när jag skulle få stopp i korsningen dök cyckeln under mig o både hojj och jag kanade ut i mitten på vägen,lyckat, lyckades stoppa båda riktningarna på vägen hmmmlite pinigt i sig...
Hö vad och Hö underarm är lite ömma men det överlevs..
Cyckeln fick ett märke på toppkåpan och på acrat, men i övrigt tog krashpuckarna hela smällen, så de är varmt rekomenderade.
Och nu fick jag ju berätta om mina blunder![]()
så vi alla kan glömma det![]()
Nej det är jag absolut inte! Sluta skriv sådär. USCH FÖR SÅNA SOM DU!!!spaceman skrev:Ni är på ikväll 19.00 va??
DwD skrev:vad ligger rekordet på lule-piteå sträckan på nudå?![]()
gthyni skrev:spamma inte här!
skriv och fråga aftonbladet istället.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |