Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"?Danny boy skrev:off topic bara... om ni hör ngt om en pannsurfning av mig så är det heeelt falska rykten
Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"?Danny boy skrev:off topic bara... om ni hör ngt om en pannsurfning av mig så är det heeelt falska rykten
Niklasinorr skrev:När hojen gladeligen lyfter på femman i 220 så behöver man inte ladda mer, det räcker så bra så...
stoffer skrev:Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"?
Kostet78 skrev:Låter som en trevlig "hoppstylta"´.....
stoffer skrev:Ajfan, hur gick det med dig enligt dessa "rykten"?
Danny boy skrev:äh, en skitgrej egentligen... gasa förbi micke ut från yamahacenter och när jag skulle få stopp i korsningen dök cyckeln under mig o både hojj och jag kanade ut i mitten på vägen,lyckat, lyckades stoppa båda riktningarna på vägen hmmm lite pinigt i sig...
Hö vad och Hö underarm är lite ömma men det överlevs..
Cyckeln fick ett märke på toppkåpan och på acrat, men i övrigt tog krashpuckarna hela smällen, så de är varmt rekomenderade.
Och nu fick jag ju berätta om mina blunder
så vi alla kan glömma det
Kostet78 skrev:Det var ju skönt att det gick så pass bra... Krashpuckarna fyllde sin funktion!!!
Fråga om du kan byta tillbax till micron...den var ju snyggare än acrapovic:en!!!
Danny boy skrev:äh, en skitgrej egentligen... gasa förbi micke ut från yamahacenter och när jag skulle få stopp i korsningen dök cyckeln under mig o både hojj och jag kanade ut i mitten på vägen,lyckat, lyckades stoppa båda riktningarna på vägen hmmm lite pinigt i sig...
Hö vad och Hö underarm är lite ömma men det överlevs..
Cyckeln fick ett märke på toppkåpan och på acrat, men i övrigt tog krashpuckarna hela smällen, så de är varmt rekomenderade.
Och nu fick jag ju berätta om mina blunder
så vi alla kan glömma det
Nej det är jag absolut inte! Sluta skriv sådär. USCH FÖR SÅNA SOM DU!!!spaceman skrev:Ni är på ikväll 19.00 va??
DwD skrev:vad ligger rekordet på lule-piteå sträckan på nudå?
gthyni skrev:spamma inte här!
skriv och fråga aftonbladet istället.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras