Deepstarstunter skrev:2489778så det finns endel hojjåkare här i kalix
synd bara att det är ett tag tills man får köra
Maggy skrev:2494253Jovisst finns vi... du har kört om mig ett par ggr i sommar med Aeroxen.
Djuptjärnsrakan... jag på stor hoj med utan kåpor.
Tre år känns som en evighet när man är ung... för oss äldre är tre år en sjysst avbetalning på en tvättmaskin!
Deepstarstunter skrev:2497101vad menar du med dj-rakan? vid farthindret?
hehe tänker inte så mycket på att kolla på andra fordon när jag kör
men den har inte vart ute på väg på nån vecka efter en liten träff med mc-polisen
Deepstarstunter skrev:2498681Men mellan kortet får man väl ta ändå när man är 18?
Det kanske blir ett uppsving på tyngre mc fronten när så många yngre åker trimmade eu moppar! Verkar ju finnas en del talanger =) . Synd det där med polisen...Deepstarstunter skrev:2503286jaha
men har ändå inte tillåtelse av mor och far att köra på vägarna
har fått godkänt att köra på halkbanan i hamptjärn så där tränar jag
Ringo skrev:2641006Stämmer det att du får lägga däckvärmaren på tangentbordet så att det tinar tillräckligt för att du ska kunna trycka ner tangenterna?
Och var är bilderna?
Ringo skrev:2644241Här får du en gratis lektion i Engelska.
Ringo skulle behöva komma hit och hälsa på! så får han se hur kul man kan ha efter snöstormarnaL.I.L.L.E.M.A.N skrev:2645306Hehe Klockren!
Saknar Australien!
Lilleman har nog gått i ide! Men han vaknar nog någon gång i aprilRingo skrev:2661186Fifan, köra en sån apparat utan hjälm Jag tror inte jag sätter mig på en snöskoter efter hur det gick när jag körde fyrhjuling... Man kan sammanfatta den körningen med ett ord: Katastrof.
- - -
Förresten, vad har hänt med Lilleman? Har ni i Kalix blivit isolerade av snöstormar och tvingats till att äta upp honom för att provianten tog slut? Jag vet att sådant förekommer ganska ofta under vintern i Norrland.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|