kl:15.00 på lördag =)
:corn
Platsen längst till vänster i soffan rakt framför TV:n är bokad.
Sen tänkte jag att vi kunde byta kanal kl 15:10, för då är det ett naturpogram på 2:an som skulle handla om pingvinerna i Antarktis.
Jag tycker semlor är gott och jag dricker bara te (Earl Grey).
Räkna med mig.
Var det allt? Är du säker på att du inte missade något!
Det där me pingvinerna lät ju väldans intressant, Vi får väl se vad mr:A säger när jag byter kanal
Hehe! Jo, det blir säkert uppskattat.
Just ja! Såg att det är Superbike IDAG (Fredag) kl 15:00-16:00 på Eurosport2!? LIVE idag och repris imorgon eller?
Tidsträningen kanske?
Jahapp!!
Så var det ÄNTLIGEN dags.
Superbike sätter igång den 24'e februari. Så jag tänkte att man kunde ju träffas och ta en fika när dom visar tävlingarna.
Vet inte exakt när första sändningen är, men ! Kaffe o fika hos mig när det blir av..
Jag kommer gärna förbi, jobbar för fullt med förklaringarna till varför:
1. Aprilia inte deltar i Superbike eftersom de helt enkelt skulle vara för överlägsna.
2. Jag är långsammast av gänget i tv-soffan enbart pga brister i hojmaterialet.
Det går sådär, jag har långa listor under både 1 och 2, men argumenten envisas med att motsäga varandra.
Nåja, det ordnar sig nog, får hoppas pingvinerna tar uppmärksamheten från luckorna i min argumentation.
Hmmm! Du har krasch kåpor till denna säsong , Så det var väl därför du tog det lite lungt förra året? eller ?
Vad faen skall jag skylla på då?
Jag har ju inga kåpor!
Hmmm! Du har krasch kåpor till denna säsong , Så det var väl därför du tog det lite lungt förra året? eller ?
Jo, jag är medveten om att kraschgrejerna ökar förväntningarna på tempot. Jag har funderat på att skaffa en hundvalp eller nåt som får åka med, så här tänker jag mig att snacket kan gå vid sidan av banan:
Åskådare 1: -Hahaha, kolla killen på Aprilian, han har ju knappt styrfart! Letar han efter en parkeringsplats?
Åskådare 2: -Nä, han har visst hunden med sig på hojen, han sägar att den blir åksjuk om det går fortare än sådär.
Finns bara en lucka i den planen, och det skulle vara om valpen hoppar av och springer varvet snabbare än jag kör det, får se till att koppla den ordentligt.
EDIT: Då får du dessutom lite stödhjuls-effekt på köpet.
Haha, påminner mig om vad syrran sa när hon hörde att jag var på väg att ta mc-kort:
"Vad ska det vara bra för, du kommer ju ändå aldrig att våga luta i kurvorna!"
Så här stod det på Bilprovningens hemsida:
Välkommen till Bilprovningen i Kalix
Öppet hus för motorcyklar
Torsdagen den 26 april har vi öppet hus för motorcyklar mellan klockan 16.00-19.00. Ingen tidsbokning krävs.
Jag behöver inte besikta förrän 2009 men man kanske åker dit och glor på hojar iallafall.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|