Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Efterlyses : Våren
På torsdag packar jag och far till Gelleråsen för tre dagars körning...det skall bli 11 grader varmt och sol i helgen...
OJOJOJOJOJ vad roligt du kommer ha,,, jag är avis..... Vill också på bana..
Eller bara köra överhuvudtaget vore kul.....
På torsdag packar jag och far till Gelleråsen för tre dagars körning...det skall bli 11 grader varmt och sol i helgen...
Skärp dig! Det blir ju världens skoterföre till helgen, blir du ändå inte lite sugen att stanna
Äntligen verkar det som att värmen har kommit
Äntligen verkar det som att värmen har kommit
En kollega hörde en hoj köra i som han sa "världens fart" på bodenvägen vid lunchtid
Lika fint väder imorgon så ska premiärturen och oskulden tas på raringen
sådär.. nu sitter man med nya stället på framför datorn. Jackan sitter som korvskinn så fin motivation till att gå på diet och bli av med några kilo fett så man får plats med ryggskydd i den
en av förra årets Arlen Ness blev det (Svart/vitt)
tror du ja, bakslaget står alltid bakom dörren i april
Har räknat till 12 sedda hojjar idag
Härligt, men som sagt, man vet ju att man lär bli besviken igen
Skoter? Äsch, det körde man på 80-talet... kom med i matchen nu och börja köra riktig hoj, du har ju gott om R6-delar så det borde ju inte vara så svårt...
Sådär... nu har jag tagit första turen med nyhojjen
Är juh ett tag sen jag kört...och på den tiden R6 och XR650.... Verkar finnas liiiite mer "pomada" i den här hojjen
Nu ska jag dona till mig en skylthållare.... ciao
Kanske beställer mig en fz1n jag också. Har snackat med Kent A och vi har kommit fram till att det kan bli en sån
Nice!!
Börjar finnas några FZ-1'or i stan nu
Billig försäkring och mycket hoj för pengarna....
Hehehe fan vad mogen du har blivit " Billig försäkring och mycket hoj för pengarna" Faan du låter ju som värsta gubben fredde,,,,är den praktisk också,,,,hur måga väskor går det in i skuffen? Du låter ju som Krister Glenning,,,,,jag har laddat garaget fullt med slicks det är glädje gosse,,,,
Öhlin kit är också kul,,,,,,billig försäkring är tråkigt,,,,
And tha story continue.... *hahaha*
Du kommer ändå bara se baklyset på min hoj Ingo (som vanligt)
Blingbling och massa dyra onödiga dämpare är bara tufft i depån....se till att köra fort istället
Jävligt nice att våren kommit hursomhaver.... Kommer du upp till 1maj rundan?? Ta på dig skoteroverall så inte den redan lilla "kompisen" blir ännu mindre och lite skateboardskydd borde räcka gott som skydd i de hastigheter du tourar omkring i
Haha, halva vinsten uppstår ju i Depån, det ger ju respekt med bling Jo majrundan kanske man skulle åka låter ju som skoj men det får inte vara några tveksamheter på vädret, då blir det att åka Quattro,,,,,
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|