Såg att du var ute och myskörde igår
Ser riktigt bra ut hojen din
Tackar! Ja den har fått en rejäl ansiktslyftning i år med originalkåpor och ny lack istället för olackade kraschkåpor. Är riktigt nöjd med resultatet
Såg att du var ute och myskörde igår
Ser riktigt bra ut hojen din
Tackar! Ja den har fått en rejäl ansiktslyftning i år med originalkåpor och ny lack istället för olackade kraschkåpor. Är riktigt nöjd med resultatet
Hej Hallå i grannstan!
Har funderat på Ducati ett tag, såg däremot att Ducatiprovkörningen i Luleå var samarrangemang mellan 2 Wheels och BikeCity.
Har PRS motor lagt ner eller?!?
Inge kul att köpa en Ducce och sen få åka till Umeå för att serva
PRS har kvar service, och kommer så att ha vad jag vet. Han har dock slutat ta in nya hojar för försäljning.
Vilken modell är du sugen på?
Det var en grymt rolig provkörning i fredags!
Jag är ute och rullar ibland. Tror tom att jag såg dig igår vid mjölkuddsrondellen. Hursomhelst så vore det kanske läge att styra upp någon form av regelbunden samåkning här i luleå, verkar som sagt vara rätt många som kör hoj.
Såg igår att polisen i Luleå har en ny civilpolishoj! En grå HONDA ST1300A -08 Kan va bra att veta
Åkte du hoj? svart alpinestar ställ?
Japp..har ett svart ställ (dock arlen ness) och kör blåvit gsxr 1000 -01. Vad är det för slipon du har på sin, brötade på rätt bra tycker jag.
Jag kör naturligtvis runt i luleå, med dom hojar som finns i "mitt garage".
Lågfartsbanan tyckte jag var svårast. Men kan man den så kan man den. Då behöver man inte vara orolig.
Tyckte inte alls uppkörningen var svår överhuvudtaget, men det är nog som Lund säger..kan man lågfarten så kan man, annars bara nöta ännu mer, är nog den biten som är "svårast"
Kommer gå galant ska du se!
Vi var 7 stycken som gjorde provet samtidigt, alla fick kortet..det var tom. en snubbe som råka lägga hojen
Men som sagt, nöt manöverbanorna, eller med din egen på gårdsplanen..låtsas köra runt koner, sen tänker du mkt på placeringar, uppmärksamhet, avstånd..det är dom stenhård med under trafikprovet. Och precis som dom sa..tänk på att du kör motorcykel, inte moped! Gör oftast inget om du fast råkar köra 90 (som jag gjorde) på 70 väg när du gör en omkörning, eller nå liknande..man ska planera sin körning så den blir så smidig som möjligt ex. inte ligga och dra bakom en lastbil om det är 2 körfält.
Lycka till!
Åkte du hoj? svart alpinestar ställ?
Japp..har ett svart ställ (dock arlen ness) och kör blåvit gsxr 1000 -01. Vad är det för slipon du har på sin, brötade på rätt bra tycker jag.
ok..hmm var det dig eller nån annan jag såg då
Jag har ett jardine bolt-on..mullrar bra på låga, och skriker fint på höga =)
Körde du förbi på Porsövägen strax innan det började regna idag med XT:n?
Ok, jag kom på den geniala idéen att köpa kritor som man kan rita på gatan med. Då kan jag ju enkelt rita ut banan och nöta den dag och natt utan att behöva åka till Kallax. Det borde fungera!
Innan första MC-lektionen tänkte jag "trafikreglerna har man ju i alla fall koll på", men ändå lyckas man köra för fort och missa en högerregel. Det verkar som att man lagt på sig lite dåliga vanor efter några år med bil, som körskoleläraren sa. Men jag hoppas att jag hinner komma i form till uppkörningen.
Den 12 juni får ni hålla tummarna för mig!
sista månaden varje dag jag var ut med bilen så gjorde jag en "uppkörning" Tänkte hela tiden på hur man ska placera sig osv. Ta det bara lugnt så kommer det gå bra, trodde det skulle vara mkt svårare än det var..du fixar det busenkelt
Körde du förbi på Porsövägen strax innan det började regna idag med XT:n?
...
Den 12 juni får ni hålla tummarna för mig!
Tjenna boyz n girlz. Är det någan av er som kört smedsbyvägen i år?? Ska ut å glida lite nu, men orkar inte köra dit om det är grus, jord och tjälsprickor överallt
P.s är det nån som vill haka så skicka PM
Gör som jag byt hoj så spelar underlaget ingen roll
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2