Sporthoj Luleå

Bruuumm

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
690 smc
Är ju en del här i tråden som kör 690... fotade den här nyss, nån av er? :tungan

117fryd.jpg

Är ju många som åker motard i sommar ser folk hela tiden då jag kör bil men sällan när man själv är ute

är det du som har den stunt kittade 450in som körde förbi mekonomen och de i morse? :rolleyes:

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Japp, bilden är tagen i byn! :yoparty

Nä, min är ganska original fast svart/orange lackade fälgar...
Tror det är någon av dem här som kör stuntkittat: http://riders.webb.se/
Dom har ju lite motardfilmer från Luleå också, om ni inte redan sett :)

zpd

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2009
Hoj
R1 -07
Är det några som tänkt köra till piteå/bilsport på lördag? På slangen? hela vägen alltså

Dibbe75

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2006
Hoj
Honda VFR 800 -08
Har nyss köpt en ny er6f från Umeå, hörde att skoterdemontering sköter servicen på kawwa här uppe! någon som har erfarenhet av dom? är ju snart dax för 100mil-service och vill veta om man kan känna sig trygg att lämna hojen till dom!

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Läste i "kurren" precis att nån har blivit av med sin ktm...nån här inne som är drabbad? =/

Banditmannen

SX-missbrukare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ovanlig
Läste i "kurren" precis att nån har blivit av med sin ktm...nån här inne som är drabbad? =/

F*n, man blir så GRRRYMT förbannad när man hör att en hoj blivit stulen! :mad:
Att de sköt hästtjuvar i gamla västern blir lättare och lättare att förstå...

LuleåBullen

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2009
Hoj
2005, Buell XB12s
Har nyss köpt en ny er6f från Umeå, hörde att skoterdemontering sköter servicen på kawwa här uppe! någon som har erfarenhet av dom? är ju snart dax för 100mil-service och vill veta om man kan känna sig trygg att lämna hojen till dom!

Du kan vara helt lugn. Bra folk där.

Gick med
30 Jun 2006
Hoj
2001 R1 Fighter
Frakta från sthlm?

Nån som vet vilket fraktbolag som tar på sig mc transporter och vad det isåfall kostar till Luleå från Sthlm?

Bruuumm

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
690 smc
Nån som vet vilket fraktbolag som tar på sig mc transporter och vad det isåfall kostar till Luleå från Sthlm?

Lelles MC i uppsala fixade frakt på min 690i för typ 3 veckor sen och jag betala 1940kr för frakten, Hörde också med DHL dom tog 1500kr men då måste man köra hojen till DHL i sthlm och så hämta den på DHL i luleå.
Lelles använde posten.

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03

Jag skickade min men Engströms bud/flytt eller vad dom nu heter. Tror dom tog 2400 om jag hämtade den på storheden.

Sen i efterhand har jag hört att man, åtminstone för några år sedan, kunde skicka saker med Älvsbyhuslastbilar påväg hem.

LuleåBullen

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2009
Hoj
2005, Buell XB12s
Har ni sett vad fint dom har gjort på kallaxvägen mellan infarten till flygstation/ nordkalotten och ut mot F21?

Det ligger alltså drygt 1 cm rullgrus på asfalten så ta det jävligt försiktigt om ni kör förbi där.

Alla i luleå kommun som kör hoj borde åka in på vägverket och göra så här...:arsele

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept