Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Men va - du får ju ge fn i o gömma dig i fyrhjulingar, för nån motardmarodör såg ja då int till
Jo jag satt i en sådan där 4-hjulig tingest som är så intetsägande att den försvinner i tapeten i garaget...
Men va - du får ju ge fn i o gömma dig i fyrhjulingar, för nån motardmarodör såg ja då int till
Skulle vi kanske ha satsat på en onsdagskörning ikväll kanske, börjar ju bli lite över en månad sen sist vi körde. Och ikväll är ju vädret på topp också
finns de inga gemensamma körningar för oss motard gossar?
Jag var på OK och väntade till 18:30, men ingen dök upp, så jag drog. Vad hände?
Fick inget svar här så det blev aldrig så att jag gled förbi OK center...
Verkar ju ska bli bra väder hela helgen, hade varit kul att dra ihop ett gäng och fräsa lite. Några som är sugna?
Nu har vi bestämt några stycken tid och plats
Samling kl 13 idag Lördag på OK center! Vi hade tänkt dra till Hedenbasen en sväng och sen kanske köra nån väg mot Älvsbyn/Pite hållet...
Se till att komma nu alla som kan, ju fler vi blir desto roligare blir det
Jag tänkte då försöka dyka upp på OK runt 18 idag. Hoppas fler gör det den här gången.
Jag, Erik, Staffan och Johan kommer också vara på OK vid kl 18.30 ungefär. Måste ju passa på nu innan säsongen är helt slut!
Vi blev bara två hojjar som drog ut idag. Blev till Hedenbasen där det var ett motard gäng och lite bilar som vi busade på med i några timmar, togs både bilder och filmades
Nån som är sugen på körning imorn då?
Stackars sate ->
http://www.blocket.se/lulea/Yamaha_R1_stulen__Storgatan_50_29066328.htm?ca=1_9&w=0
Annons från Patrik. Insänd 20 augusti 08:27.
Hittelön: 6 000:-
Erbjuder en hittelön till den som kan lämna tips el mer som leder till att min motorcykel, en Yamaha R1 av års mod 00 med reg nr RLR 253 kan återfinnas.
Den stals den 18:e augusti ifrån en parkeringsplats på Storgatan 50 i Luleå, hojen är röd och risken finns väl att den inte längre har reg-plåten kvar om den inte redan är nedplockad.
Vet du något om detta så väntar en hittelön på 6000 kr
Patrik: 070-3167993
Ja, får se om det är fler än jag som letar garage. I så fall kanske det går att hyra en större lokal (typ bragegatan)
Jag är ev också intresserad av något liknande för min sd.Jag och en kompis är på jakt efter ett garage nu under vintern med möjlighet att skruva lite. Har ni hittat något och finns det i sådana fall några lediga platser kvar?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |