Sporthoj Piteå

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Har äntligen börjat få ordning på torpet efter att vi flyttat.. Man börjar vara gode less på att packa ner och upp saker nu...

Något som är bra iaf är att de skickar mina bromsskivor idag från england så har jag ruggigt tur får jag dom innan helgen. Annars kommer de i början av nästa vecka!
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Xyron skrev:
2421212 Har äntligen börjat få ordning på torpet efter att vi flyttat.. Man börjar vara gode less på att packa ner och upp saker nu...

Något som är bra iaf är att de skickar mina bromsskivor idag från england så har jag ruggigt tur får jag dom innan helgen. Annars kommer de i början av nästa vecka!


Har du beställt från england? dom där för 275£ eller vad det nu var? waveskivor?
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Piteå skrev:
2422133 Har du beställt från england? dom där för 275£ eller vad det nu var? waveskivor?

Jepp det var det, de borde komma i början av denna veckan. Då kan man äntligen börja köra på rikt igen. Inte så kul att bara glida runt och kunna använda bakbromsen..
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Xyron skrev:
2430816 Jepp det var det, de borde komma i början av denna veckan. Då kan man äntligen börja köra på rikt igen. Inte så kul att bara glida runt och kunna använda bakbromsen..



Nä det är ju roligt om bromsarna fungerar som dom ska,, jag måste få armen ur röven och byta klossar på min,, dom ligger här och väntar på mig,, men dom vill inte byta sig själv medans jag sover,,
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Piteå skrev:
2434279 Nä det är ju roligt om bromsarna fungerar som dom ska,, jag måste få armen ur röven och byta klossar på min,, dom ligger här och väntar på mig,, men dom vill inte byta sig själv medans jag sover,,

Annars får vi ta bromsmekar kväll och prata skit :tummenupp
 

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -09
Onsdagskörning!

Halloj! Försöker skaka :tuttar liv i skelletborna för en liten tripp norröver på onsdag! Är det nå´happenin i piteå på onsdag! E det då ni träffas!? När? Var? Önskar ni få lite besök? För att de eventuella yrkesarbetande männinskorna som slutar typ vid 17 tiden tänkte jag höra om vi kunde försöka dra uppåt så vi e i pite vid 18.30 - 18.45 snåret! Skulle de funka för er? Mvh /Therese
 

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
BadGirl skrev:
2434766 Halloj! Försöker skaka :tuttar liv i skelletborna för en liten tripp norröver på onsdag! Är det nå´happenin i piteå på onsdag! E det då ni träffas!? När? Var? Önskar ni få lite besök? För att de eventuella yrkesarbetande männinskorna som slutar typ vid 17 tiden tänkte jag höra om vi kunde försöka dra uppåt så vi e i pite vid 18.30 - 18.45 snåret! Skulle de funka för er? Mvh /Therese


Funkar för mig:) Kör ni E4:an eller innerkrokarna? Parkeringen mellan BigBoy o Max 18.30.
 
Last edited:

maximumspeed

Medlem
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Ingen för tillfället
BadGirl skrev:
2434766 Halloj! Försöker skaka :tuttar liv i skelletborna för en liten tripp norröver på onsdag! Är det nå´happenin i piteå på onsdag! E det då ni träffas!? När? Var? Önskar ni få lite besök? För att de eventuella yrkesarbetande männinskorna som slutar typ vid 17 tiden tänkte jag höra om vi kunde försöka dra uppåt så vi e i pite vid 18.30 - 18.45 snåret! Skulle de funka för er? Mvh /Therese

hållåååååååå kul med skelleftebor i stan!:tungan
håller med Kenneth Parkeringen mellan BigBoy o Max 18.30....
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Får se till att ta mig ut imorrn låter det som, 18:30 mellan max och big boy.
 

Tobbe L

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Luleå
Hoj
CBR 1100XX
Xyron skrev:
2436231 Får se till att ta mig ut imorrn låter det som, 18:30 mellan max och big boy.
Då åker jag direkt hemifrån till den givna platsen på det klockslaget:tummenupp Kanske trycker lite hälsokost på Big Boy innan...:D
 

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -09
gurkis skrev:
2434982Kör ni E4:an eller innerkrokarna? Parkeringen mellan BigBoy o Max 18.30.
Ikväll blir det e4an raka spåret norrut! :D Riskerar ingen tidsfördrivning efter vägen, men man vet ju aldrig, så är vi inte där prick halv 7 så e vi på intågande! :tummenupp
 

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
BadGirl skrev:
2437656 Ikväll blir det e4an raka spåret norrut! :D Riskerar ingen tidsfördrivning efter vägen, men man vet ju aldrig, så är vi inte där prick halv 7 så e vi på intågande! :tummenupp

Okay, Ingen punka, soppa torsk denna gång får vi hoppas:D Då ses vi halv över sex då.
 

Piteå

f.d medlem i 4 H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
Svart med trampor.
Jag uteblev tyvärr. Jag har hjälpt en kompis att skruva i sin GS500 , och det drog ut på tiden.:6surkart

hoppas ni haft en skojig tur.,
 
Nyheter
Vinnarhojen utlämnad!

Under Älvsjö-mässan i janua...

Video: RSD Indian Scout

Indian Motorcycle har prese...

Moto Guzzi Open House 2024

Från 12 till 15 september 2...

Nya R 1300 GS Adventure visad!

BMW R 1300 GS Adventure &#8...

Ducati DesertX Discovery

Ducati har presenterat Dese...

Trollstigen avstängd

Trollstigen i Norge. Foto: ...

GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Top