Sporthoj Skellefteå

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
2x gixxer turbo
Vad blir det för hoj till sommaren då?
Själv har jag tänkt sälja TLn å köpa mig en 950sm...tror ja.:yoparty

fan en sån skulle jag vilja testa:yoparty

Vi får se det blir nog att köra med nånting billigare denhär sommaren så kanske man köper nått nyare nästa men det lutar åt en sporthoj.Har slängt tankarna litegrann åt en gammelgixxer för
jag har turboaggregat och tillgång till allt som behövs om jag skulle vilja göra ett turbobygge:D

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Ska sitta hemma hos mig och dricka ett par öl och gå ner på puben ikväll, lugn tillställning i vanlig ordning.

Om ngn är sugen på att sänka ett par så är ni välkommna till läkarvägen 1a, får gärna slå en signal före dock, vi sätter igång vid 19:00.

_bagarn

www.teamrackel.se
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
ktm 450 exc -11 gixxer 1000 tyyrbo
sommar

i går var jag och Mr rackel ute och tog en sväng om på stan med retardarna:D

nån ska ju vara först så de är likabra att de är en själv:tungan

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -09
Skotercross!

Yo wazz up boys!?
Tjohooo.....hör ni hur det tinar där ute nu.....säsongen närmar sig....:)
Funderar om det är nån som skall till Malå nästa helg & kika på skotercross vm´et??
Min "finne" till tremening e en jävel på att köra & skall va med så jag var sugen på att åka dit & kolla! Vill dock inte hänga där själv! Anyone going??
//T

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
honda CBR900 RR-98
Yo wazz up boys!?
Funderar om det är nån som skall till Malå nästa helg & kika på skotercross vm´et??
Min "finne" till tremening e en jävel på att köra & skall va med så jag var sugen på att åka dit & kolla! Vill dock inte hänga där själv! Anyone going??
//T

Jag kommer ju att vara först på plats där:yoparty ...Det är jag som äger allt,he he...D är klart att alla ska komma till lilla Malå å skicka lite å kanske till och med ta en å en annan Öl på kvällen:yoparty

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
PÅ G
Jag har en 660 ståendes om du vill ha lite mer racing:tummenupp men vi får se den kanske är borta efter helgen:gråta:huvet :brinnerup :4skrika

Jo det var ju jag som köpte den av dig idag:D Såg att det redan varit ute några o kört:tummenupp Kommer ju dock bli lite svårt att hänga med på onsdagarna numera men kanske får pricka er när ni står still på krysset:D

_bagarn

www.teamrackel.se
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
Jo det var ju jag som köpte den av dig idag:D Såg att det redan varit ute några o kört:tummenupp Kommer ju dock bli lite svårt att hänga med på onsdagarna numera men kanske får pricka er när ni står still på krysset:D[/QUO

bränström hängde ju med nån onsdags träff med den 660in:)

som nämt tidigare så skulle vi ha dragigt ihop ett "motard gäng" vi är ju ändå några stykna nu och fler att vänta:tummenupp

Last edited:

bladepete

Work hard and plays even harder!
Gick med
19 Mar 2008
Hoj
Honda fireblade -00 (såld)
Bort snö BORT, måste nog ut med värsting kadetten å gasa så vi får större ozonhål:yoparty Nu får det vara nog med snö!!!

Carlsson80

Driftare
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Firestorm Gul -98
såg den första hojjen på vägen idag på E4, dock var det en custom. men det är defenitivt ett definitivt vårtecken. så skönt nu ska jag bara fixa nytt framdäck o lite annat känner mej nästan lite småstressad. =) tjing tjong på er.

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Vad heter din finntremenning då? Jag har tänkt åka dit så vi kan ju samåka vettja!
/I

Yo wazz up boys!?
//T

_bagarn

www.teamrackel.se
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
fotade en kompis i dag

de är till att vara tänd:D

Bifogat

• emil tl 1000.JPG
    emil tl 1000.JPG
    205.2 KB · Visningar: 113

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -09
Malå!

Vad heter din finntremenning då? Jag har tänkt åka dit så vi kan ju samåka vettja!
/I

Han heter Viktor Hertén. Skulle va bra att samåka. Ska du bara dit på dan eller skall det stannas & drickas öl! E det ingen fler som e intresserade? Vad sas om det på fikat i onsdags?? WAKE UP PEOPLE! :tuttar

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Han heter Viktor Hertén. Skulle va bra att samåka. Ska du bara dit på dan eller skall det stannas & drickas öl! E det ingen fler som e intresserade? Vad sas om det på fikat i onsdags?? WAKE UP PEOPLE! :tuttar

Skulle följt med men sticker till Stockholm på mutresa om 1 timma :) :fyllisar

Cantona

Ny medlem
Gick med
30 Oct 2005
Hoj
GSX 1400 K2
Pengar!

Hoj!

Vi har lite skralt i kassan så därför vill jag ha in pengar från samtliga med mekbås på klubben.
De flesta har inte betalat från årsskiftet förutom några. Vill ha pengar för April ut ASAP!!!! Ni vet vilka ni är... :tuttar

Dette gäller endast de med mekbås. Vinterförvaringspengarna har jag fått...

Spörsmål? Ring mig på 070-5080880

/Erik (kassör)

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Gammelfazer....
Tja..
Har barnkalas på lördag så jag kan inte hänga med till malå.
sorry!

Fick mitt nya baklyse i förrgår och däcke förra veckan så nu blir det skruvning.
hahahahahahahaha.:tummenupp :tummenupp :tummenupp

sogoth

Medlem
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 k1, Gsx-r 750 -88 streetfighter, Husqvarna WR-360 -96
Sweet med nya grejjer Matte, jag å Anders var tydligen lite rtarded när vi skulle beställa prylar förra fredan men i nyktert tillstånd lyckades jag så nu har jag strax nytt arsle och nya däck.

Måste slänga ut en efterlysning också, letar efter en racercykel (trampmodel) från -70, -80 eller tillochmed fram till 1990 för ombyggnad till trackbike, maxpris 800:-, hör av er med förslag...

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Jag hade tänkt att bara vara dit på dan, det sas inte så mycket på fikat det var nog bara jag därifrån som skulle dit,,,,Jag hojtar till på msn ikväll annars kan du hojta på min mobil jag har inte ditt nr,,,070-552 76 50
/I

Jag kör så du kan dricka om du tycker att det är gott!!!!!

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
PÅ G
haha tjena:D hunnit köra den nånting??byt plats på fram och bakdrev så kan du hänga med på onsdagskörningarna:tummenupp Jag var själv idag och hämtade en GSXR 750 så nu djävlar ska jag börja vara med och gasa på onsdagar:yoparty

Jo har gasat lite , ja då får man gratulera till sporthojen då:tummenupp

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...