Sporthoj Skellefteå

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Ser nu på SMHI så ser det ut o bli finare på Lör regnet verkar ha flyttats så lör e nog bättre om vi ska dra ihop nå körning :tummenupp

Count me in...

Kanske dags att besöka Cafe Ångloket i Kusfors? (Öppet alla dagar mellan 12-16.)
En långtur vore på sin plats i helgen. :hojsmilie

Förresten så saknar jag bilder på de berömda "Härnösandsbrudarna" som man hört talas om så mycket...
Blev de bortretuscherade från "partybilderna" av hänsyn till känsliga forumläsare? :va

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
900RR & R1 -07 race
Ser nu på SMHI så ser det ut o bli finare på Lör regnet verkar ha flyttats så lör e nog bättre om vi ska dra ihop nå körning :tummenupp

Jag + sambo är gärna med o kör om det blir någon vända i helgen!

Vilken dag blir det o vilka tider? Tänkte så man inte :fyllisar för mkt kvällen innan...

Richtmann

Energizer Bunny
Gick med
30 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
Jag + sambo är gärna med o kör om det blir någon vända i helgen!

Vilken dag blir det o vilka tider? Tänkte så man inte :fyllisar för mkt kvällen innan...

Ok om det är väder i morgon Lördag träffas vi 12:00 på klubben så åker vi en lång tur =) :tummenupp alla som e sugna kan ju skriva in det här så jag vet om nån läst det jag är på klubben vid 12 :Bugar så sup inte så hårt nu
:hojcbr

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
900RR & R1 -07 race
Ok om det är väder i morgon Lördag träffas vi 12:00 på klubben så åker vi en lång tur =) :tummenupp alla som e sugna kan ju skriva in det här så jag vet om nån läst det jag är på klubben vid 12 :Bugar så sup inte så hårt nu
:hojcbr

Hade på känn att de skule bli hojja av. :hojsmilie

Dyker upp vid 12 om det inte spöregnar...

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
900RR & R1 -07 race
Vädret verkar ostadigt idag, regnar till o från här i Pite. :mad:
Så blir ingen hojtur för oss idag, men är gärna på om det blir en imorgon (då lovar yr.no bra väder). :)

Richtmann

Energizer Bunny
Gick med
30 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
ja jag tror vi hoppar körningen i dag då kollade yr.no ser ut o bli fint i morrn så vi tar det då i stället då regnar här än. :mad:

Richtmann

Energizer Bunny
Gick med
30 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
Lyckades bara ta ett kort

Damn jag måste ha varit packad hela tiden , trode jag skulle kommit ihåg den bilden kanske lika bra det åldern ser ut som man skulle kunna bli arresterad :D

Förresten så saknar jag bilder på de berömda "Härnösandsbrudarna" som man hört talas om så mycket...
Blev de bortretuscherade från "partybilderna" av hänsyn till känsliga forumläsare? :va

Om vi säger så här

"What happens in Härnösand stays in Härnösand"

Last edited:

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Som det ser ut nu på klubben så finns det 1 mekbås kvar för uthyrning så om någon är intresserad ring mig eller matte för med info, finns även uppställningsplatser kvar till i vinter så om ni vet med er att ni kommer att behöva en så boka en direkt så vi vet hur vi ligger till.

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Det blev ju en höjdartur idag. 8 pers. och dryga 30mil på mätaren innan man var hemma.:hojsmilie

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin