Sporthoj Skellefteå

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Ser nu på SMHI så ser det ut o bli finare på Lör regnet verkar ha flyttats så lör e nog bättre om vi ska dra ihop nå körning :tummenupp

Count me in...

Kanske dags att besöka Cafe Ångloket i Kusfors? (Öppet alla dagar mellan 12-16.)
En långtur vore på sin plats i helgen. :hojsmilie

Förresten så saknar jag bilder på de berömda "Härnösandsbrudarna" som man hört talas om så mycket...
Blev de bortretuscherade från "partybilderna" av hänsyn till känsliga forumläsare? :va

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
900RR & R1 -07 race
Ser nu på SMHI så ser det ut o bli finare på Lör regnet verkar ha flyttats så lör e nog bättre om vi ska dra ihop nå körning :tummenupp

Jag + sambo är gärna med o kör om det blir någon vända i helgen!

Vilken dag blir det o vilka tider? Tänkte så man inte :fyllisar för mkt kvällen innan...

Richtmann

Energizer Bunny
Gick med
30 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
Jag + sambo är gärna med o kör om det blir någon vända i helgen!

Vilken dag blir det o vilka tider? Tänkte så man inte :fyllisar för mkt kvällen innan...

Ok om det är väder i morgon Lördag träffas vi 12:00 på klubben så åker vi en lång tur =) :tummenupp alla som e sugna kan ju skriva in det här så jag vet om nån läst det jag är på klubben vid 12 :Bugar så sup inte så hårt nu
:hojcbr

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
900RR & R1 -07 race
Ok om det är väder i morgon Lördag träffas vi 12:00 på klubben så åker vi en lång tur =) :tummenupp alla som e sugna kan ju skriva in det här så jag vet om nån läst det jag är på klubben vid 12 :Bugar så sup inte så hårt nu
:hojcbr

Hade på känn att de skule bli hojja av. :hojsmilie

Dyker upp vid 12 om det inte spöregnar...

Kolle

Medlem
Gick med
17 Feb 2006
Hoj
900RR & R1 -07 race
Vädret verkar ostadigt idag, regnar till o från här i Pite. :mad:
Så blir ingen hojtur för oss idag, men är gärna på om det blir en imorgon (då lovar yr.no bra väder). :)

Richtmann

Energizer Bunny
Gick med
30 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
ja jag tror vi hoppar körningen i dag då kollade yr.no ser ut o bli fint i morrn så vi tar det då i stället då regnar här än. :mad:

Richtmann

Energizer Bunny
Gick med
30 May 2008
Hoj
Yamaha R1 -03
Lyckades bara ta ett kort

Damn jag måste ha varit packad hela tiden , trode jag skulle kommit ihåg den bilden kanske lika bra det åldern ser ut som man skulle kunna bli arresterad :D

Förresten så saknar jag bilder på de berömda "Härnösandsbrudarna" som man hört talas om så mycket...
Blev de bortretuscherade från "partybilderna" av hänsyn till känsliga forumläsare? :va

Om vi säger så här

"What happens in Härnösand stays in Härnösand"

Last edited:

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Som det ser ut nu på klubben så finns det 1 mekbås kvar för uthyrning så om någon är intresserad ring mig eller matte för med info, finns även uppställningsplatser kvar till i vinter så om ni vet med er att ni kommer att behöva en så boka en direkt så vi vet hur vi ligger till.

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Det blev ju en höjdartur idag. 8 pers. och dryga 30mil på mätaren innan man var hemma.:hojsmilie

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...