drzpeppe
vfrpeppe sedan länge
jesseboy skrev:2300416Du har sett ljuset.
Ban-bögar
jesseboy skrev:2300416Du har sett ljuset.
Horn1 900 skrev:2303256Hallåj..
Vill bara tacka för gårdagen som var trevlig.. (förutom den jätteroliga guppiga vägen )
Imorrn bär det av mot Norge och många härliga mil på dom fantastiska vägarna där..
Vet ej hur länge jag blir borta men några dagar.. kanske till Tisdag-Onsdag.. Om det är alldeles utmärkt så blir det nog längre.
Hoppas jag gör nån avundsjuk iaf.
Ha en bra Sommar allihopa och kör lungt!!..
/Horn1 900
Edit:
nu har jag packat klart och sätter mig på hojjen på nån minut bara..
Hoppas regnet dom varnat för inte kommer...!!
Ha de' allihop!
magsnus skrev:2305875Jag undrar vad det är för aktiviteter i Fällfors imorrn???
Bra då vet jagEldstorm skrev:
Det var det jävligaste.... Skam på torra land. (som farfar skulle sagt)Cantona skrev:2307488Mina boltons från mc-n är stulna. Nån gång de senaste dygnen har nån skruvat bort dessa från min TL1000S på Strandgatan 19 i Skellefteå.
Det är kolfiberboltons lätt missfärgade utan tillverkare märkning. De sitter bultade med 4 bultar mot avgasröret. (Lite för lätta att sno) men va fan....
Alla tips är välkomna. Ring 070/3979137 eller 070/5080880 så svarar jag på nåt av dessa nummer.
Jag tycker att det är jävligt dålig stil o om jag träffar de skyldiga så kommer jag att förklara det!!!!!!
/Erik
ghandi skrev:2307587Måste ju vart folk utifrån men ska kolla alla twinnar jag ser alla fall, dom där såg lite "hemmagjorda" ut va?
Din signatur säger lite om hur du vill att vi ska behandla dom om vi hittar skiten Erik
Matterunken skrev:2307849Det var det jävligaste.... Skam på torra land. (som farfar skulle sagt)
Tycker synd om dig... Kan nånting täckas av stöldförsäkringen eller?
Xyron skrev:2310101Har varit i åsele i helgen på marknaden. Körde via skellefteå på väg hem för att få ett nytt försök på den "lilla" glassen...
Denna gången lyckades jag äta hela
ghandi skrev:2310471haha du menar väl inte frukostlunchmiddag glassarna i Bergsbyn?
miis skrev:2312791PS Hur blev det på klubben. Fanns det en plats över åt mig? Hade varit Kung om man fick börja på bygget så snabbt som möjligt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|