Rondellen
Beach 08?? beer 08 ;)
BadGirl skrev:2430740Ska vi ta & dra norrut till typ PITEÅ på onsdag innan det blir snö på backen?
Isåfall startar vi fan tidigt inte kul att köra kring 10 snåret då det börjar bli kallt och kolsvart.
BadGirl skrev:2430740Ska vi ta & dra norrut till typ PITEÅ på onsdag innan det blir snö på backen?
BadGirl skrev:2430740Ja du SEVE..SEVE...SEverIn, du skulle ju ta en lugn hemmakväll igår vad hände med den!? En annan somna me katta i knät vid 11 snåret redan! Vilken Therese ringde du då? Jag fick då inte höra på nåra av dina fylle "ramblings" Hade iofs piggat upp min boooooooooring kväll!
Pontus hur gick det med baksmällan då.....körde du raka vägen hem & bytte fordon till Gustavsberg eller?? *fniss*
Ja & tack alla för en trevlig körning igår & som sagt dåååååålig uppslutning av skeå! Ska vi ta & dra norrut till typ PITEÅ på onsdag innan det blir snö på backen?
Rondellen skrev:2431130Isåfall startar vi fan tidigt inte kul att köra kring 10 snåret då det börjar bli kallt och kolsvart.
gurkis skrev:2429206Du får hänga med på nån bankörning nästa år. Brukar åka på Mittsverigebanan nåra gånger/år.
Thezz skrev:2433386Det låter riktigt kul! Annars är det väl bara att ägna vintern åt att plöja igenom massa böcker om hur man blir bättre på köra... Och speeda några varv runt kvarteret på en pocketbike
En annan möjlighet är att se och lära av mästarna
Man ska kanske inte klaga på vädret efter den här sommaren... Men nu får det sluta regna!!
Matterunken skrev:2433162Måste nog betacka mig för pitetur.
Kommer folk upp från söderhamn på söndag för att kolla in min hoj.
Får väl se om dom vill göra affär eller inte.
Måste da se till att putsen är på halvtopp i varje fall.
Vi pratade om en OKTOBERFEST, ev med trubadurer på klubben i mitten av oktober? LÖRDAGEN 14de????
Ska boka upp ett datum för fest sedan skriver jag in här samt skickar ut till
alla medlemmar via maillistan.
/Mattias
BadGirl skrev:2434768Ja, det ser ut som att solen skola lysa på oss på Onsdag om man nu skall tro på norrans lilla väderkarta! Är vi "på" att åka till Piteå på Onsdag då? Träffas på klubben vid halv sex?? Då kanske vi kan vara i piteå innan 19 i alla fall! Kom igen alla dammiga, mörkrädda, toffliga "pojkar"! Och tjejerna då, visst e ni på?
BadGirl skrev:2434768Ja, det ser ut som att solen skola lysa på oss på Onsdag om man nu skall tro på norrans lilla väderkarta! Är vi "på" att åka till Piteå på Onsdag då? Träffas på klubben vid halv sex?? Då kanske vi kan vara i piteå innan 19 i alla fall! Kom igen alla dammiga, mörkrädda, toffliga "pojkar"! Och tjejerna då, visst e ni på?
Nämen herregud! Vad e det med hoj grabbarna här egentligen, håller ni på att bli ena riktiga toffelhjältar?Brännström skrev:2437089Blir nog inte så att jag ska med,har lovat att toffla med tjejen imorrn
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|