Sporthoj Skellefteå

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Hornet 900 -02
Nån som är sugen på lite kvällskörning.. om det fortfarande är någon hemma..
Vad tror ni om att dra upp till Piteå en sväng? se om dom är med på lite åka..?
Ska vi säga kl 16.00 på X:et? Jag infinner mig där då iallafall..
Jag skriver i Pite-tråden oxå få se om nån hinner läsa där..

0702052253 är mitt nummer ifall ni undrar nåt..

Edit:
Vart bara jag och BadGirl som nappade på erbjudandet.. dock så vart det inge Pite.. men det vart ett skrov på X:et och sen en glass med kaffe i Bergsbyn...

Trevlig sväng, jag ska dock se till att skriva in i forumet lite tidigare.. blev som kort om tid... och lite folk..

Last edited:

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Hornet 900 -02
Är det bara jag som är aktiv här på forumet..? :p

Skriv gärna här vilken tid vi ska samlas och vars.. Söndagskörnigen pratar jag om.

/Peter
0702052253

Thrazher

Speedfreak
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
ingen för tillfället
Ne nog e man aktiv, men jag fick inget meddelande om att det blivit skrivet nått på tråden vid ditt tidigare inlägg... Av nån anledning....

Kan tyvärr inte haka på imorrn heller, har lite att stå i, så får hoppas att ni blir några å att ni får en fin tur på vägarna.....

Tips: testa burviksvägen...... körde bil där idag å det verkar riktigt kurvigt, men se upp förr rullgrus i dom riktigt snäva kurvorna.....

/R

Är det bara jag som är aktiv här på forumet..? :p

Skriv gärna här vilken tid vi ska samlas och vars.. Söndagskörnigen pratar jag om.

/Peter
0702052253

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Hornet 900 -02
Jag är på att åka en sväng. Fast kanske först om några timmar, snurrar lite fortfarande :p

Haha.. vi får se hur det blir.. här regnade det nyss.. (Jörn)

men vi kan se om det blir bättre väder fram mot kvällen.. kanske en sväng då..?

Kl 18 på klubben kan vi säga.. så hinner folk läsa detta och planera :)

Last edited:

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Hornet 900 -02
Ikväll, körning... Samling kl 18, avgång typ 18.30..

Hoppas på mkt folk.. dock verkar det svårt under semestertider.. men vi gör vårt bästa!

Ses där!
/Horn1

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -09
Regn H-vete!

Halloj alla glada semesterfirare (och ni som ite har semester förståss därav jag....argh)!
Ännu en onsdag äro här & vad skådar ens ögon ut genom fönstret?? Jo regn! Nämen what a surprise! Har sett & kännt det nu alldeles för många dagar/veckor nu! Jag & Per (Rackel) funderar på att fika ändå om det skulle regna ikväll! Så vi får väl se hur det ser ut framåt halv sex snåret! Men skulle det regna så blir det nog Stigs isåna fall!
See ya´

SOLSOLSOL! Klart det blir ut & åka!

Last edited:

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Du ska vara glad att du ser regn när du tittar ut genom fönstret det brukar ju sluta av sig själv. Själv ser jag en isärplockad suzuki såfort jag öppnar garagedörren och den jäkeln har inte plockat ihop sig själv på 2 veckor. Men till helgen då jäklar!!!!

Kollar om det är något fikagäng på Stigs senare!

/Ingemar

Halloj alla glada semesterfirare (och ni som ite har semester förståss därav jag....argh)!
Ännu en onsdag äro här & vad skådar ens ögon ut genom fönstret?? Jo regn! Nämen what a surprise! Har sett & kännt det nu alldeles för många dagar/veckor nu! Jag & Per (Rackel) funderar på att fika ändå om det skulle regna ikväll! Så vi får väl se hur det ser ut framåt halv sex snåret! Men skulle det regna så blir det nog Stigs isåna fall!
See ya´

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Du ska vara glad att du ser regn när du tittar ut genom fönstret det brukar ju sluta av sig själv. Själv ser jag en isärplockad suzuki såfort jag öppnar garagedörren och den jäkeln har inte plockat ihop sig själv på 2 veckor. Men till helgen då jäklar!!!!

Kollar om det är något fikagäng på Stigs senare!

/Ingemar

Vaddå isärplockad, måste du redan renovera suzkrutimotorn?:D

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
honda CBR900 RR-98
Tja,här lyser solen för fullt.Har just averkat några Mil på falkenbergs banan:yoparty ...Lite knäskrap å så,he he he.Vad gör ni då????:arsele

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Det är ju en 05:a, men inget allvarligt bara gaffeltätningar och tändstift! En Suka går ju många problemfria mil det blir nog värre när kawan kommer in på sin 3:e säsongQ:D

Du behöver inte vara orolig, kawamotorn håller nog, det är värre med alla grejer som lossnar av kraften när man vrider på rullen:yoparty :)

ingon

Medlem
Gick med
3 May 2004
Hoj
GSXR 1000 K5, Yamaha YZF 450
Du behöver inte vara orolig, kawamotorn håller nog, det är värre med alla grejer som lossnar av kraften när man vrider på rullen:yoparty :)

Ja, jag förstår precis vad du menar man riktigt hör det där metalliska skramlet när Kawaägare vrider på rullen fy vad det låter otäckt! Man vill helst inte vara i närheten det är därför som man aldrig blir efter man bör alltid köra ifrån Kawor, som tur är så vet ju alla nu levande människor att Gsxr äter Zx10:eek:r när somhelst!:yoparty

Men det viktiga är ju ändå hälsan och även om man får skylla sig själv när man väljer märke på hoj så hoppas jag ändå att ni Kawaägare klarar er från Parkinson problem som kan uppstå om man utsätts för kraftiga vibrationer under lång tid!!!:D

Har inte du nåt jobb att sköta eftersom du kan vara och prata strunt här på forumet i tid och otid?:va

Foxy

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2007
Hoj
-99 Kawasaki ZX9r
Hej på er...inflyttad sörlänning som äntligen har en mc i garaget igen efter många års frånvaro av mcåkande ,åker gärna med nån gång

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati