Niklasinorr
Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Ja, jag förstår precis vad du menar man riktigt hör det där metalliska skramlet när Kawaägare vrider på rullen fy vad det låter otäckt! Man vill helst inte vara i närheten det är därför som man aldrig blir efter man bör alltid köra ifrån Kawor, som tur är så vet ju alla nu levande människor att Gsxr äter Zx10r när somhelst!
Men det viktiga är ju ändå hälsan och även om man får skylla sig själv när man väljer märke på hoj så hoppas jag ändå att ni Kawaägare klarar er från Parkinson problem som kan uppstå om man utsätts för kraftiga vibrationer under lång tid!!!
Har inte du nåt jobb att sköta eftersom du kan vara och prata strunt här på forumet i tid och otid?
Detta låter som en utmaning, jag är på närsomelst
Sedan så är det ju att alla vildjur har så mycket kraft att dom vibrerar av iver att få släppa lös armageddon. Din suskruti vill bara hålla det inom sej vilket kommer att straffa sej i längden, du måste nog ta kontakt med en hojterapeut som kan lösa din hojs problem. Iofs en ganska enkel lösning, det är bara att sätta Kawadekaler på den så skall du se att den sjunger igen