Rondellen
Beach 08?? beer 08 ;)
Jag Kommer!!
blev det någon körning idag (onsdag). hur många var ni?
jag var tyvärr på en släkt träff och kunde inte komma.
några som ska köra imorgon torsdag, för fredag drar jag o brosan tillbacks till göteborg.
ha de
sergio
jag var tyvärr på en släkt träff och kunde inte komma.[/QUOTE skrev:Hade det brunnit på träffen
7 hojar och 8 personer. Fint väder och trevlig tur f.ö.blev det någon körning idag (onsdag). hur många var ni?
blev det någon körning idag (onsdag). hur många var ni?
jag var tyvärr på en släkt träff och kunde inte komma.
några som ska köra imorgon torsdag, för fredag drar jag o brosan tillbacks till göteborg.
ha de
sergio
Det verkar bli kanonväder på lördag enligt SMHI:s prognos i alla fall.Blire nå körning på t ex lördag? Krysset kl 13 och sen dit näsan pekar?
Någon som är sugen på kvällskörning ikväll vid typ 18 tiden?
/Ingemar
Hade gärna kört, men såg det för sent (typ nu). Körde min premier repa idag 15 mil, kul som fn. Lite kruks med att pressa ned foten i dojan bara. Kommer förmodligen och kör på Onsdag om vädret tillåter. Är det 18.00 på klubben?
Vi syns på vägarna snart igen
De är från Piteå kartway Jag sitter här å väntar på att du ska komma upp och följa mig å köra Aprilia!Feta bilder! Var är de ifrån?
Nu har jag sålt min moppe, ja, vafan ska man annras göra när man bor i en skokartong utan garage i vandalismens och stöldernas Mecka?
De är från Piteå kartway Jag sitter här å väntar på att du ska komma upp och följa mig å köra Aprilia!
Nu när du har sålt hojjen borde du ju ha råd me det
Ola filmade mig lite också:
http://www.youtube.com/watch?v=DSkAvgcgwBQ
Ni är i piteå och kör och inte slänger ni upp en blänkare i pite-tråden3088360De är från Piteå kartway Jag sitter här å väntar på att du ska komma upp och följa mig å köra Aprilia!
Nu när du har sålt hojjen borde du ju ha råd me det
Ola filmade mig lite också:
http://www.youtube.com/watch?v=DSkAvgcgwBQ
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|