Sporthoj Skellefteå

fiat600

Lite å rapp
Gick med
20 Aug 2005
Hoj
XJR 1300.CBR1000rr
Rc???

Vill tacka för min tid och de gånger jag varit med och kört med er i SH gänget !!!

Nu lär det däremot dröja ett BRA tag innan jag får känna vindbrus i 200km/h + ( med stilla stående framhjul :tummenupp )

Rettan är nämligen borta!!! :confused:

Mina tävlingsgener har tagit över.. Och nu när jag blir ledig varje helg så är det dax att damma av peltor hjälmen och ge sig in i hetluften igen :D

Rallycrossbilen är införskaffad. Och Rettan fick stryka på foten. Tyvärr har jag redan i dagsläget dåligt om tid för alla mina leksaker, Så bara inse sanningen att med full tävlings säsong blir det inte många mil sporthoj..

Kan hända att ni får dras med mig här på forumet en del ialf. Trots allt så blir det mycket kolfiberavgassystem som skall tillverkas till hojar. Så måste hålla mig up to date :tummenupp

Vilken klass :yoparty :yoparty stor satsning på rm/sm??

Vems bil har du köpt??

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -09
Nu blir det åka av!

Haha....solen skiner & man e ledig i 2 veckor.....praise the lord! :yoparty
Kom igen nu alla stackars jobb nissar som nyss kommit tillbax från semestern :D , nu dammar ni av hojen & ut i det fina vädret för en trevlig liten tur ikväll! Vi kanske slår sommarens rekord på 10 pers (som vi var förra onsdan)! Det har varit tragiskt dött me folk i sommar på våra träffar.....skämmes ta me f-n :tungan
See ya ikväll!

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Samling 18:00
Avfärd 18:30 (eller när Pite-pojkarna dyker upp) brukar det vara.

:hojcbr

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
BKK i Skellefteå och Lycksele

Broms- och kurvkurs i Skellefteå och Lycksele.

Lördagen den 1/9 hålls grundkurs i broms- och kurvteknik på gokart-banan i Skellefteå.

Söndagen 2/9 hålls grundkurs i broms- och kurvteknik på gokart-banan i Lycksele.

Efter förra årets succé med BKK-kursen så kan vi nu erbjuda er en ny dag på Lycksele och Skellefteås gokartbanor med utbildning i broms- och kurvteknik. Kursen leds av erfarna sporthojsinstruktörer från SMC.

Incheckning till utbildningen från 09.00 på gokartbanan. Utbildningen startar klockan 10.00 Priset är 200 kr för SMC-medlem och 300 kr för icke medlem. Medtag medlemskort. Kontant betalning på plats.

Anmälan sker via mail till smcvasterbotten@hotmail.com. Ange namn, medlemsnummer, telefon, mail samt antal personer som skall delta.

Fika, dryck och hamburgare finns till försäljning för den hungriga.

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Happ då var Hyndan till salu för att ge plats åt ny hoj, får se vad det blir men är mkt sugen på en Retta om jag ska vara ärlig, enda felet är ju att ingen vill väl YAMA HA :D vet att den är kass men kunde inte hålla mig.

Mr.Rackel

Speedoman
Gick med
15 Jun 2006
Hoj
Stunt Japanare
Happ då var Hyndan till salu för att ge plats åt ny hoj, får se vad det blir men är mkt sugen på en Retta om jag ska vara ärlig, enda felet är ju att ingen vill väl YAMA HA :D vet att den är kass men kunde inte hålla mig.

Då får säkert köpa min gamla... är säkert till salu inomkort.. Kanske du får börja köra lite bakslang du med :tummenupp .. Den går ju knappt på 2 hjul den där rackaren :D

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
honda CBR900 RR-98
Jaha,då va man tilbaks från soliga KRETA...Är väl typ så här brunn nu :4skrika
He he...Där nere skulle då inte ja vilja ha på me skinnstället,fy fan,d skulle ju smällta fast:D men men nu är man sugen å köra så vi får hoppas på fint väder på onsdag. Cya

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Argh!
Såg idag att ni kör onsdagar, och jag tog ner hojen igår. Satt hemma och körkåt som fan. Inte så kul att bränna runt själv.
Brukar ni träffas några andra dagar?

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Ni får ta och se upp nu,såg polismc:n i stan igår:gnissla

Har vart 2st polishojar i stan i 3 veckor nu, bara sett dom när jag själv stått still....

Argh!
Såg idag att ni kör onsdagar, och jag tog ner hojen igår. Satt hemma och körkåt som fan. Inte så kul att bränna runt själv.
Brukar ni träffas några andra dagar?

Såg din äckligt stekiga hoj i trafikljusen utanför Max igår när vi var ute och snurrade, jag på min gröna skönhet och Matterunken på sin black beauty :D fy fan för dig, den hojen måste du sälja snabbt som attan.... billigt oxo för den delen... slå mig en signal :)

Vi kör Onsdagar sen brukar det bli lite spontankörning på helgen, kan bli en sväng för mig på lördag har dock jycken så blir inte många timmar...

Last edited:

Mell

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Jo, jag såg er. Hejade så glatt.
Parkerade vid busstationen idag. Snygga träd som står där. Hojen helt kletig.
Man lär sig nåt nytt varje dag...

Jag ska ha lite koll på detta forum framöver, hänger gärna med och kör en sväng.

Ska bara fixa styrlagerglapp. :näsblod

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Gammelfazer....
Jo, jag såg er. Hejade så glatt.
Parkerade vid busstationen idag. Snygga träd som står där. Hojen helt kletig.
Man lär sig nåt nytt varje dag...

Jag ska ha lite koll på detta forum framöver, hänger gärna med och kör en sväng.

Ska bara fixa styrlagerglapp. :näsblod

Hej och välkommen till schtaaaan.
Jo jag och gandhi rullade förbi och vinkade till dig utanför max.
Passa på och kom på våran fest på hojklubben den 1 sept.
Knyt lite kontakter i stan och skaffa lite vänner, endel av oss är ganska sociala faktiskt hihi, endel rent av galna hahaha.
Välkommen till stan, skriver här innan jag ska ut o köra nästa gång kanske du vil haka på. /Matte

Mell

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Hej och välkommen till schtaaaan.
Jo jag och gandhi rullade förbi och vinkade till dig utanför max.
Passa på och kom på våran fest på hojklubben den 1 sept.
Knyt lite kontakter i stan och skaffa lite vänner, endel av oss är ganska sociala faktiskt hihi, endel rent av galna hahaha.
Välkommen till stan, skriver här innan jag ska ut o köra nästa gång kanske du vil haka på. /Matte

Klart jag kommer på festen! :yoparty

Förresten, nån som hyr ut garage eller garageplats i skellefteå?
För att kunna meka. Inte bara vinterförvaring.
Ring mig på 070-3825559.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras