Sporthoj Skellefteå

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
Yamaha R1 -09
Jag Döööööööööör

HAHAHAHAHAHA......fy f-n va rolig.....jag ligger & vrider mig i plågor & tårarna sprutar.......:jisses

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
Stackarn, fyfasiken å spela in de där.

Det är halkigt på kvällarna nu´:näsblod Skulle gasa rakt igenom en korsning då de slog om till rött, spann lös i 50 och man gick lite brett. VIll inte göra om det. Menee, tänk på de nu så det inte bli någon onödig krasch.

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
Någon som har en laptimer att låna ut till nästa helg? Ska en sväng till Motopark 7-9/9. Skulle vara kul att se hur långsam man egentligen är...

Du kan få låna min, har ändå kört klart för denna sommaren.
Kan ta med den till sporthojsfesten på lördag, eller lämna den hemma hos Ingemar i skellefteå. Är ingen flashig version men den fungerar :tummenupp

Både sändare och mottagare finns om du vill låna.

frelar

Medlem
Gick med
20 Oct 2006
Hoj
-
Du kan få låna min, har ändå kört klart för denna sommaren.
Kan ta med den till sporthojsfesten på lördag, eller lämna den hemma hos Ingemar i skellefteå. Är ingen flashig version men den fungerar :tummenupp

Både sändare och mottagare finns om du vill låna.

Det vore mkt schysst av dig. Lånar gärna även sändaren utifall ingen har där. Jag ska inte delta på festen men kan komma och hämta den. Annars ska jag på SMC's BKK dag på gokartbanan i Ursviken på lördag. Du kanske ska dit?

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
GsxrT 1000 -03
3142396 Det vore mkt schysst av dig. Lånar gärna även sändaren utifall ingen har där. Jag ska inte delta på festen men kan komma och hämta den. Annars ska jag på SMC's BKK dag på gokartbanan i Ursviken på lördag. Du kanske ska dit?
Ingemar kommer hem med min hoj först på eftermiddagen så det går inte.
Funderar t.o.m på att ställa in sporthojsfesten, har dragit på mig världens förkylning :gnissla

Ang. laptimern. Blir du hemmavid under lördag eftermiddag, måste likaså och hämta hojjen i skellefteå. Skulle kunna höras då?

sogoth

Medlem
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 k1, Gsx-r 750 -88 streetfighter, Husqvarna WR-360 -96
Hur går det med festen?

Är det ett sånt här grepp ni har om den, eller?

Bifogat

• DSC00456.JPG
    DSC00456.JPG
    91.8 KB · Visningar: 204

frelar

Medlem
Gick med
20 Oct 2006
Hoj
-
Ingemar kommer hem med min hoj först på eftermiddagen så det går inte.
Funderar t.o.m på att ställa in sporthojsfesten, har dragit på mig världens förkylning :gnissla

Ang. laptimern. Blir du hemmavid under lördag eftermiddag, måste likaså och hämta hojjen i skellefteå. Skulle kunna höras då?

Det lät ju inte trevligt. Bara du inte smittar mig till nästa helg, då blir det inte kul. Efter körningen på lördag så blir jag sannolikt hemma, vet inte när den slutar dock. Vi får väl se vad det blir för väder också.

Du kan väl slå en signal när du närmar dig Skellefteå. Har skickat tel. på PM.

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Hade tänkt fara och kika lite på bkk men saker och ting drog ut på tiden.:gnissla

Men jag åker ner snart... Finns det garderob eller liknande där man kan kasta in skinnstället eller är det partystass = skinnställ som gäller? :crash

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Hade tänkt fara och kika lite på bkk men saker och ting drog ut på tiden.:gnissla

Men jag åker ner snart... Finns det garderob eller liknande där man kan kasta in skinnstället eller är det partystass = skinnställ som gäller? :crash

Finns ställen o dumpa det på.

Rasta "Rocket"

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Gixxer
Grepp!!!

Är det ett sånt här grepp ni har om den, eller?

Ha Ha Ha Först Grepp och sen lägger man in en SNUS!!! :D :yoparty
attachment.php

Last edited:

Carlsson80

Driftare
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Firestorm Gul -98
Stackarn, fyfasiken å spela in de där.

Det är halkigt på kvällarna nu´:näsblod Skulle gasa rakt igenom en korsning då de slog om till rött, spann lös i 50 och man gick lite brett. VIll inte göra om det. Menee, tänk på de nu så det inte bli någon onödig krasch.

jodu. i onsdags kväll, jag skulle köra igenom en skymd korsning och en bil kommer från vänster. jag blev tvungen att lägga omkull, eller det blev så när framhjulet låste sig när jag bromsa i gira samtidigt. så hojen gled iväg som en tvål. jag stanade på typ 3m. jag klarade mig helt. lite hål i kläderna bara, hojjen kostar 21000 att laga. så nu är det försäkringsbolagen som håller på att göra upp om det. jag hoppas det blir bilen som får pynta då den bröt mot högerregeln.ska fixa med papperna idag. jobbigt jobbigt.

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
jodu. i onsdags kväll, jag skulle köra igenom en skymd korsning och en bil kommer från vänster. jag blev tvungen att lägga omkull, eller det blev så när framhjulet låste sig när jag bromsa i gira samtidigt. så hojen gled iväg som en tvål. jag stanade på typ 3m. jag klarade mig helt. lite hål i kläderna bara, hojjen kostar 21000 att laga. så nu är det försäkringsbolagen som håller på att göra upp om det. jag hoppas det blir bilen som får pynta då den bröt mot högerregeln.ska fixa med papperna idag. jobbigt jobbigt.

Tur det gick bra med dig och hoppas att bilförarens f-bolag får pröjsa.

Noc

Nu är det inte så mkt kvar av resten...
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
Diverse japanskt och en del ryskt!?
Får passa på och tacka skelleftefolket för en trevlig fest igår! :tummenupp Var lite halvmosig på jobbet idag, hehe...:rolleyes:

Norqen

Oslagbar
Gick med
5 Jun 2005
Hoj
R1 -98
Tack för festen. Synd att det ska vara så kallt så här års, men det löste vi ju på ett bra sätt

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Även jag vill tacka för festen. Grymt med ett band.

Bra gjort att fixa övernattning också, även om jag inte behövde nyttja det.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati