BadGirl
Fast & Furious
Jag Döööööööööör
HAHAHAHAHAHA......fy f-n va rolig.....jag ligger & vrider mig i plågor & tårarna sprutar.......
HAHAHAHAHAHA......fy f-n va rolig.....jag ligger & vrider mig i plågor & tårarna sprutar.......
Någon som har en laptimer att låna ut till nästa helg? Ska en sväng till Motopark 7-9/9. Skulle vara kul att se hur långsam man egentligen är...
Du kan få låna min, har ändå kört klart för denna sommaren.
Kan ta med den till sporthojsfesten på lördag, eller lämna den hemma hos Ingemar i skellefteå. Är ingen flashig version men den fungerar
Både sändare och mottagare finns om du vill låna.
Ingemar kommer hem med min hoj först på eftermiddagen så det går inte.3142396Det vore mkt schysst av dig. Lånar gärna även sändaren utifall ingen har där. Jag ska inte delta på festen men kan komma och hämta den. Annars ska jag på SMC's BKK dag på gokartbanan i Ursviken på lördag. Du kanske ska dit?
Ingemar kommer hem med min hoj först på eftermiddagen så det går inte.
Funderar t.o.m på att ställa in sporthojsfesten, har dragit på mig världens förkylning
Ang. laptimern. Blir du hemmavid under lördag eftermiddag, måste likaså och hämta hojjen i skellefteå. Skulle kunna höras då?
Är det ett sånt här grepp ni har om den, eller?
Japp. hihi
Du har fått ett arbetspass 20.00 - 22.00 i baren nere med Therese.
Synes.
så när var det tänkt att man skulle få veta arbetspassen då??
När man kommer dit eller??
Hade tänkt fara och kika lite på bkk men saker och ting drog ut på tiden.
Men jag åker ner snart... Finns det garderob eller liknande där man kan kasta in skinnstället eller är det partystass = skinnställ som gäller?
Är det ett sånt här grepp ni har om den, eller?
Stackarn, fyfasiken å spela in de där.
Det är halkigt på kvällarna nu´ Skulle gasa rakt igenom en korsning då de slog om till rött, spann lös i 50 och man gick lite brett. VIll inte göra om det. Menee, tänk på de nu så det inte bli någon onödig krasch.
jodu. i onsdags kväll, jag skulle köra igenom en skymd korsning och en bil kommer från vänster. jag blev tvungen att lägga omkull, eller det blev så när framhjulet låste sig när jag bromsa i gira samtidigt. så hojen gled iväg som en tvål. jag stanade på typ 3m. jag klarade mig helt. lite hål i kläderna bara, hojjen kostar 21000 att laga. så nu är det försäkringsbolagen som håller på att göra upp om det. jag hoppas det blir bilen som får pynta då den bröt mot högerregeln.ska fixa med papperna idag. jobbigt jobbigt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|