Domi
Ny medlem
Matterunken skrev:2496776Den inre delen är helt färdigmålad så får du panik så går det ställa in den.
MÅNADSMÖTE PÅ KLUBBEN NU PÅ SÖNDAG KL:18.00. kom dit.
HA: Tusende inlägget... inte dåligt.
Guld och gröna ängar!
Matterunken skrev:2496776Den inre delen är helt färdigmålad så får du panik så går det ställa in den.
MÅNADSMÖTE PÅ KLUBBEN NU PÅ SÖNDAG KL:18.00. kom dit.
HA: Tusende inlägget... inte dåligt.
R.I.Pverbal-vtr skrev:2499020Nu var de avställt aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fy fan va Nä nu går ja å lägger mej.....
fiat600 skrev:2500627Jag har då kört idag
magsnus skrev:2500911tja.jag har hittat ett band som kallas ROCKY dom ska ha 2000:- FÖR EN SPELNING dom spelar rock som ex.metallica,ACDC,JUDAS,mm så om ingen har hittat nå band så verkar dom intresserad
Matterunken skrev:2501881Vi vill helst av allt få tag i ngn duktig trubadur/er.
Ni vet ju hur lite våran lokal är.
Jag har även fått samtal från Jocke i Luleå (kör fighter aprilia), hans kusin hade ett hårdrockband som ev kunde spela billigt. Dom hade även en demoskiva med egna låtar samt att dom även spelade covers.
ALLA MEDLEMMAR KOM IHÅG MÅNADSMÖTE PÅ KLUBBEN IKVLL KL:18.00
Thanks Nicke... Ska ta och kolla upp honnom ikväll.Niklasinorr skrev:2502047Ring Patrik Törnkvist, 073-0438977. Han är skitbra, kör mycket Beatles, Creedence och annat, är duktig på att snacka också mellan låtarna, rekommenderas starkt! Jag var på en fest för bara ett par veckor sedan där han var trubadur, mycket bra kille...
BadGirl skrev:2509897Ja, vad skall man säga....skall det aldrig sluta regna!?
Är det nån som fortfarande har hojen påställd? Jag antar att det inte blir nån körning i veckan heller! Kom inte ihåg när jag satt på hojen sist.....guuuuuuud va tragiskt! Skiiiiiiiiiiiit höst!
Matterunken skrev:2509955Min är inte avställd än. Det är ju fan 12 grader varmt ute för sjutton.
Jag tar alla chanser till at få köra lite till.
Regn i dag onsdag samt att jag gifter mig på lördag..... Tror inte att det blir ngn körning för mig i veckan. Men nästa då jäklar.. då hoppas jag att vi kan få en värdig avslutningskörning.
Matterunken skrev:2511977Happ... då hade man avloppsvatten fulla källaren igen da.
Det kunde ju inte komma lite lägligare oxå.
Satas jävla kommunhelvetet
Matterunken skrev:2511977Happ... då hade man avloppsvatten fulla källaren igen da.
Det kunde ju inte komma lite lägligare oxå.
Satas jävla kommunhelvetet
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |