Sporthoj Skellefteå

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Klart det skall åkas ikväll....

Vi kanske blir några tappra i varje fall.
Tror jag far på klubben direkt efter jobbet, har lite tvättning tror jag.
Ses där.
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Visst e de brännbollsyran till helgen? Nån som e sugen på å blåsa ner å kolla på Lördag om vädret e ok?
/Pontus


Kan följa med en snabbis på dagen men blir med största säkerhet partaj på kvällen :fyllisar
 

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
R6 -01,
ååhhh, hörde er gasa ikväll när jag var ute på min hoj, den trampdrivna :/ Måste fixa batteri till R6an, nå tips på vars man kan få tag i billiga här i stan. Har spanat in biltema (inte i stan då) men de är 18 mm för brett, nån som vet om det passar ändå..ser jävligt trångt ut.
 

Eric_Svensson

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Suzuki Gs 500e (Vinter Projekt)
Tjoo! såg att det stog massa hojjar öst om beijer ikväll när ja åkte bort mot morö backe, är det ni som håller till där?
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Vem är det som har blivit jagad från skellefteå till luleå av skellefteå, piteå och luleå polisen? Samt helikoptern skulle följt med. Var tydligen en gsxr 1000.

Polisjakt efter motorcyklist
2007-05-24 12:24 PITEÅ (PT) En omfattande polisjakt efter en flyende motorcyklist pågår. Jakten har pågått från Skellefteå och norrut. Vid 12-tiden var de i trakterna av Luleå. Polisen har satta in ett antal radiobilar, helikopter och motorcyklar i jakten. Efterföljandet har varit dramatiskt. Den flyende motorcyklisten har stundtals hållit farter över 200 kilometer i timmen.
 
Last edited:

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Vem är det som har blivit jagad från skellefteå till luleå av skellefteå, piteå och luleå polisen? Samt helikoptern skulle följt med. Var tydligen en gsxr 1000.

Ska ju du svara på, hojen är hemmahörande i Piteå :)
Ring Morecore och hör om han är bajsis :D

Och som alltid, snillen spekulerar

"Hans, som är motorintresserad, tror att det var en värstingmaskin, eventuellt en Yamaha R1."

"Svårt att säga hans hastighet men säkert gasen i botten. Staffan i Piteå "
 
Last edited:

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
MOHAHAHA hojen är klar :) ska ut och köra runt lite imorrn så om ni ser en militärgrön cbr med en kille som garvar as he goes så tuta och vinka :) :) :) :)
 

Bifogat

  • DSC00075liten.JPG
    DSC00075liten.JPG
    30.9 KB · Visningar: 114
  • DSC00076liten.JPG
    DSC00076liten.JPG
    33.4 KB · Visningar: 116
Last edited:

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Ort
I Sverige
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Militärgrönt blev ju riktigt fint. En KSP58 på styret så är den komplett. :cdevil

Angående körningen på mittsverigebanan den 4:e juni

Jag kommer att åka ner under söndag eftermiddag i och med att det är en bit att åka samt att bankörningen startar relativt tidigt på måndagen.

Jag har bokat en (röd) stuga på Antjärns Camping och har 0 platser lediga så om någon är instresserad av att hyra in sig där så är det bara att skicka PM, skriva ett inlägg i tråden eller slå en pling. :hojsmilie
 
Last edited:

verbal-vtr

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
Staan
Hoj
Cb 1000 ra
AAAAAA fö'faaaan =)

De ju helt bra väder ute... nån som ska me ut å leka lite?

Åka till Umeå en sväng å kolla på hoj shops titta på brännbolls folk äta en glass kanske?

Åka till Piteå eller Luleå fara på teknikenshus inte fan vet ja men är de ingen som e sugen på å åka nån sväng när solen skiner?

Börjar ialla fall vara dax att sätta iväg om nån e sugen, tänkte vara hemma innan 18:00 iaf.

Ska vi säga 13:00 på Krysset till dom som e sugen att hänga på

/Pontus
 

2wheelsRlife

Sporthojsåkare får upp den...
Gick med
4 May 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
_________________
Äääntligeeen!!!!

Yiiiiipiiieeeee!!!! Äntligen har man fått se en hastighetsmätare passera 300-sträcket (när man själv kör förstås).

Var ute och provade en Hayabusa idag... :tummenupp
 

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
honda CBR900 RR-98
Militärgrönt blev ju riktigt fint. En KSP58 på styret så är den komplett. :cdevil

Angående körningen på mittsverigebanan den 4:e juni

Jag kommer att åka ner under söndag eftermiddag i och med att det är en bit att åka samt att bankörningen startar relativt tidigt på måndagen.

Jag har bokat en (röd) stuga på Antjärns Camping och har 3 platser lediga så om någon är instresserad av att hyra in sig där så är det bara att skicka PM, skriva ett inlägg i tråden eller slå en pling. :hojsmilie

TJA!! jag tar gärna en plats...
 

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Olycka Skellefteå

Fick just höra att det skulle varit en mcolycka i örviken/gammla efyran trakten vid 17.00 tiden i dag?????
Hojen var visst jävligt ful.... någon som vet mer?
 

duc_Sam

Ny medlem
Gick med
31 May 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
1996, Ducati 900ss
Fick just höra att det skulle varit en mcolycka i örviken/gammla efyran trakten vid 17.00 tiden i dag?????
Hojen var visst jävligt ful.... någon som vet mer?

Jo, den var ful. Det var en Blackbird, den vinröda varianten. Åkte förbi där vid sol-rakt-i-ögonen-tid och fick för mig att det hade nyhänt, så jag stannade och kollade efter killen. Men det verkade lugnt. Jo, det var just efter man kommer av E4 på örvikenvägen, svag vänster. Det gick nog fort i pucklarna över bäcken eller vad det är och han wobblade väl utanför och så tog det nog jättetvärstopp mot en sten. Den var oljig. Det låg lite prylar innan avåkningsstället också. Ljuddämparinsats mm.
 
Last edited:

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Jo, den var ful. Det var en Blackbird, den vinröda varianten. Åkte förbi där vid sol-rakt-i-ögonen-tid och fick för mig att det hade nyhänt, så jag stannade och kollade efter killen. Men det verkade lugnt. Jo, det var just efter man kommer av E4 på örvikenvägen, svag vänster. Det gick nog fort i pucklarna över bäcken eller vad det är och han wobblade väl utanför och så tog det nog jättetvärstopp mot en sten. Den var oljig. Det låg lite prylar innan avåkningsstället också. Ljuddämparinsats mm.

Hur hade det gått för killen?
 

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -09
Hoj!

Tack för festen igår Matte! Hade 12ans jävla baksmälla idag, fy fan! :zpy Farsan fick komma & hämta mig från Bureå för jag tog mig inte dit för egen maskin! Var inte kapabel att styra någon som helst tingest på 1-4 hjul! Stackars mamma.....vara dyng bakis på morsdag....stabilt!
Påvägen hem tog vi örviken vägen & där låg den stackars hojen i diket! Ser dock ingen notis om olyckan på norran!

Nicke jag tar gärna en plats i stugan på bandagen!

Nä nu skall jag jobba vidare.....börjar med en fika! :D
Ha de gött alla hårdingar!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top