ghandi
Beaten like a redheaded stepchild
- Gick med
- 21 Aug 2005
- Hoj
- Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Länge sen man såg till Leffe, när kommer du hem då mannen?
Det bör kanske nämnas att tempot på onsdagar är mer hulligankörning än de stillsamma touringrunderna på tisdagar...
Men de är väl tänkt att de ska bli två grupper iår. En huligangruppp och en änglagrupp...eller är det jag som har drömt?
sen tror jag inte någon har åkt dit för nånting seriöst på en onsdagskörning, någon skylt som suttit felplaserad.
Länge sen man såg till Leffe, när kommer du hem då mannen?
Det är ju inte precis så att vi alltid kör Mach 3. Vill nån köra fort så gör man det och väntar in de andra när man är nöjd...
Nu får det banne mig börja hända lite saker i stan.... är ju så ruggigt trist att man spyr och inte blir det bättre av att hojen inte är klar än.
Hej Hej!
Är det nån som vet om man får köra motard på Fastec-ring längre? Vet att man fick det får typ 2-3 år sedan, eller har tips på nån annan bana/område där man får bränna ur motarden??
Tyvärr är det jävligt dåligt me sånt nu Jag ska försöka trycka på SMS lite men det har varit väldigt svårt tidigare...
Jag har åkt till Umeå för att träna istället, men nu kommer det inte vara någon träning där heller :/
Fan va syrt!! Ska det vara så svårt att få köra bana
Får man inte köra på kart-banan längre??
Nu på onsdag (23/5) kanske? Vi är snart inne i juni utan att ha rastat hojarna på en onsdag - skandal .När skall vi börja med onsdagskörningarna ?
Nu på onsdag (23/5) kanske? Vi är snart inne i juni utan att ha rastat hojarna på en onsdag - skandal .
Så vad sägs?
Smygpremiär Onsdagskörning 23/5 18:30 vid klubben.
SMHI lovar uppehållsväder och kanske lite solglimtar bland molnen.
Låter som en lysande idé.
Jag tror jag är barnfri på onsdag till o med.
Syns 18.30.
Ingen som ska ut å köra kring 18.00 snåret??
Din sega jävla malå mupp... måste skriva tidigare ... Komme just hem efter att ha varit ute å kört själv runt runt.
Shut the fuck up mother fucker ...se till att ha me dator helvete
OCH som vanligt så jobbar man kväll imorgon, så ja missar första onsdagen på denna underbara (hoppas ja) sommar.
Visst e de brännbollsyran till helgen? Nån som e sugen på å blåsa ner å kolla på Lördag om vädret e ok?
/Pontus
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |