Sporthoj Skellefteå

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Länge sen man såg till Leffe, när kommer du hem då mannen?
 

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
R6 -01,
Det bör kanske nämnas att tempot på onsdagar är mer hulligankörning än de stillsamma touringrunderna på tisdagar...


Men de är väl tänkt att de ska bli två grupper iår. En huligangruppp och en änglagrupp...eller är det jag som har drömt?

sen tror jag inte någon har åkt dit för nånting seriöst på en onsdagskörning, någon skylt som suttit felplaserad.
 

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Ort
SKELLEFTEÅ
Hoj
PÅ G
Men de är väl tänkt att de ska bli två grupper iår. En huligangruppp och en änglagrupp...eller är det jag som har drömt?

sen tror jag inte någon har åkt dit för nånting seriöst på en onsdagskörning, någon skylt som suttit felplaserad.


Det är ju inte precis så att vi alltid kör Mach 3. Vill nån köra fort så gör man det och väntar in de andra när man är nöjd...:tummenupp
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Nu får det banne mig börja hända lite saker i stan.... är ju så ruggigt trist att man spyr och inte blir det bättre av att hojen inte är klar än. :huvet
 

drzpeppe

vfrpeppe sedan länge
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Skellefteå
Hoj
VFR 800 -99
Nu får det banne mig börja hända lite saker i stan.... är ju så ruggigt trist att man spyr och inte blir det bättre av att hojen inte är klar än. :huvet

Du kan komma hem till mig och kratta gården imorrn om du har lite att göra. Själv tänkte jag ev ta mig en tur på min 'färdiga' hoj:tungan

/P
 

zimpan

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
KTM 625-06 Såld KTM 950 SM-06
Hej Hej!
Är det nån som vet om man får köra motard på Fastec-ring längre? Vet att man fick det får typ 2-3 år sedan, eller har tips på nån annan bana/område där man får bränna ur motarden??:yoparty
 
Last edited:

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Hej Hej!
Är det nån som vet om man får köra motard på Fastec-ring längre? Vet att man fick det får typ 2-3 år sedan, eller har tips på nån annan bana/område där man får bränna ur motarden??:yoparty

Tyvärr är det jävligt dåligt me sånt nu :( Jag ska försöka trycka på SMS lite men det har varit väldigt svårt tidigare...

Jag har åkt till Umeå för att träna istället, men nu kommer det inte vara någon träning där heller :/
 

zimpan

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
KTM 625-06 Såld KTM 950 SM-06
Tyvärr är det jävligt dåligt me sånt nu :( Jag ska försöka trycka på SMS lite men det har varit väldigt svårt tidigare...

Jag har åkt till Umeå för att träna istället, men nu kommer det inte vara någon träning där heller :/

Fan va syrt!! Ska det vara så svårt att få köra bana :confused:
Får man inte köra på kart-banan längre??
 

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Ort
I Sverige
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
När skall vi börja med onsdagskörningarna ?
Nu på onsdag (23/5) kanske? Vi är snart inne i juni utan att ha rastat hojarna på en onsdag - skandal :skrämd .
Så vad sägs?

Smygpremiär Onsdagskörning 23/5 18:30 vid klubben.

SMHI lovar uppehållsväder och kanske lite solglimtar bland molnen.:hojcbr
 

Bifogat

  • Väder_Onsdag.JPG
    Väder_Onsdag.JPG
    20.3 KB · Visningar: 74

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Nu på onsdag (23/5) kanske? Vi är snart inne i juni utan att ha rastat hojarna på en onsdag - skandal :skrämd .
Så vad sägs?

Smygpremiär Onsdagskörning 23/5 18:30 vid klubben.

SMHI lovar uppehållsväder och kanske lite solglimtar bland molnen.:hojcbr

Låter som en lysande idé.
Jag tror jag är barnfri på onsdag till o med.
Syns 18.30.:tummenupp
 

drzpeppe

vfrpeppe sedan länge
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Skellefteå
Hoj
VFR 800 -99
Låter som en lysande idé.
Jag tror jag är barnfri på onsdag till o med.
Syns 18.30.:tummenupp

Jag tänkte försöka åka och få mig lite gratisfika på E-son i kväll. Visserligen tillsammans med alla kromslädar på Tisdagsträffen:näsblod men det kanske finns en och annan vilsen plastraket man kan värva över till Onsdagsträffen istället:tummenupp

Det är ju ganska schysst väder idag......

/Peppe
 

verbal-vtr

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
Staan
Hoj
Cb 1000 ra
:squid Ingen som ska ut å köra kring 18.00 snåret??:yoparty

Din sega jävla malå mupp... måste skriva tidigare :tummenupp ... Komme just hem efter att ha varit ute å kört själv runt runt.



OCH som vanligt så jobbar man kväll imorgon, så ja missar första onsdagen på denna underbara (hoppas ja) sommar.

Visst e de brännbollsyran till helgen? Nån som e sugen på å blåsa ner å kolla på Lördag om vädret e ok?
/Pontus
 

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
honda CBR900 RR-98
Din sega jävla malå mupp... måste skriva tidigare :tummenupp ... Komme just hem efter att ha varit ute å kört själv runt runt.
Shut the fuck up mother fucker:arsele ...se till att ha me dator helvete:tungan


OCH som vanligt så jobbar man kväll imorgon, så ja missar första onsdagen på denna underbara (hoppas ja) sommar.

Visst e de brännbollsyran till helgen? Nån som e sugen på å blåsa ner å kolla på Lördag om vädret e ok?
/Pontus

Jag ska då vara där hela helgen å:fyllisar + att jag ska skjuta me Glocken som har 31 skott,Yeeee å pumphagel.

Cya
 

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -09
Soooool

Halloj!
Solen skiner & det e varmt & skönt!! Äntligen! E det nån som skall ut ikväll nu då?? Det e lite action här på tråden!!:confused:
Nåväl jag står väl där tillsammans med Nicke vid 18.30!
See ya!:yoparty
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top