Domi skrev:BADGIRL, Fan vilken hunk som fastnat på bild, tycker att jag känner igen honom...
Men hallååååå.....ska vi vaska ihop en femtio lapp så du kan haka på? Kom igen nu! Fest på lördag!? nej suring fredag...."onsdagsträff" festen skulle dyka upp nångång i framtiden....Domi skrev:FAn, jag har nog inte råd att tanka hojen idag (student)
MÅSte spara så jag eventuellt kan komma på partaj på lördag, eller när det nu var...
Hoppas ni har roligare än mig idag, det kommer iofs inte bli så svårt
BadGirl skrev:Men hallååååå.....ska vi vaska ihop en femtio lapp så du kan haka på? Kom igen nu! Fest på lördag!? nej suring fredag...."onsdagsträff" festen skulle dyka upp nångång i framtiden....
drzpeppe skrev:Tack för en toppentur ikväll
Röjnoret rockar!!
Finns lite alternativa vägar dit.Rondellen skrev:Nu tycker jag ni ska berätta hur man kommer till denna röjnoretvägen
Kannon Jesse.jesseboy skrev:Ja ni, gossar och gossor.
Om jag får lån i morgon kommer jag att ta en tur ner till Sthlm och köpa mig en reggad moppe. Sen ska jag få njuta av ert eminenta sällskap hade jag tänkt. Ska bli skitspännande, jag har ingen aning om hur man gör när man lånar pengar. Sen tror jag min sambo inte gillar idén, hon söker hus...
Jaja, vad gör man inte för sitt missbruk?
Matterunken skrev:Kannon Jesse.
Ring och berätta hur det gått på måndagkväll.
(nyfiknast av alla)
Kan väl aldrig vara en Triumph...jesseboy skrev:Jag kommer långt ifrån att vara värst, men en billig trepip är väl aldrig fel?
Eldstorm skrev:Kan väl aldrig vara en Triumph...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|