Sporthoj Skellefteå.

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
R6 -01,
Brännström skrev:
2124337 Ni får ta och akta er för en grön zx9r i sommar,nu är brorsans turbobygge klart och han var och bänkade den i piteå igår.Det blev 254,7 bakhjulshästar :yoparty

Hey baberiba, Lugna killen med ofarliga maskinen. Haha, be han ta de lungt.
 

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Hornet 900 -02
Brännström skrev:
2124413 Hehe jasså?det lär ju inte gå att köra fort i kurvor med turbon,man får väll hoppas att han tare lungt i sommar! :)
Det har jag inte hört nånting om vad jag minns men nog kan det likväl vara så :D
Vet man vem du är?

Det är klart.. med så mkt att köra med så får man jämt ta det lungt..

En polare jag bodde granne med gick i din brors klass i gymnasiet..
Långsökt, jag vet.. :)
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Domi skrev:
2114369 Själv har jag kört mig less, får nog lugna mig så jag har suget kvar till sommaren... :7peta

Hahahahaha!
Sa roligt har jag fanimig inte haft sen jag konfirmerades!
Det har ar rent forjavligt, otajmad tid att hamna i tyskland, gastarmen borjar bli galen.
Jaja, jag far val noja mig med att se pa strippor och dricka bira i stallet.
Inte i stallet, dar bor ju hastarna. De man ocksa kan rida pa.
Alltsa...
Inte ocksa som i strippor...
Fan, nu har jag minsann kranglat till det.
Fakk itt.
Hejda, ser framemot att leka med er snart!
Forresten, sag ni GP idag?
grymt race, klart roligaste sasongen pa flera ar!

Jesse, soon in a graveltrap near you
 
Last edited:

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
honda CBR900 RR-98
Matterunken skrev:
2115493 Nu hoppas jag att vi får se lite hojar på kubben ikväll.
Kaffe kl 20.00.
Vill gärna öka på abstinensen lite till :huvet

Hörde även att det skulle regna imorgon samt komma snöblandat på fredag. :banana :banana :banana
tjenare matte.du en liten fråga.när är nästa möte(sms)??????
++++om du har hört nåt om att dom ska bygga en minimoto barna med RC??? borta vid betong gjuteriet??
 

SlirDavid

Xena the warrior princess
Gick med
18 Aug 2003
Ort
Guldstaden
Hoj
Hånet 900, Yosemite Cruiser
Hmm

Jesse, du får helt enkelt tröstäta strudel och korv tills du kommer hem.
 

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
magsnus skrev:
2126673 tjenare matte.du en liten fråga.när är nästa möte(sms)??????
++++om du har hört nåt om att dom ska bygga en minimoto barna med RC??? borta vid betong gjuteriet??
Vi har möte ikväll kl 18:00.

Sen så vet jag att rc planerar ett ev bygge men inget är klart än så vitt jag vet.
På offerterna jag såg så är det tänkt att man ska kunna köra minimoto där också.
Men om intresset finns för seriös minimotoåkning så är det ju bara att prata med karting.
:tummenupp
 

drzpeppe

vfrpeppe sedan länge
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Skellefteå
Hoj
VFR 800 -99
Matterunken skrev:
2127905 Vi har möte ikväll kl 18:00.

Sen så vet jag att rc planerar ett ev bygge men inget är klart än så vitt jag vet.
På offerterna jag såg så är det tänkt att man ska kunna köra minimoto där också.
Men om intresset finns för seriös minimotoåkning så är det ju bara att prata med karting.
:tummenupp

Asch då - lyckades visst missa mötet....vad bestämdes?

/Peppe
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Vart inte så mkt sagt, mest bara att försöka placera folk på alla tider vi har vid grillen (hamburgeriet) på fredag, lördag och söndag. Om det är någon som kan jobba fredag så är det bara höra av sig till ngn i styrelsen, behövdes mkt folk då.
 
Last edited:

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Ort
I Sverige
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
En Suzuki-fighter med förare som bar Arlen Ness-jacka svischade förbi utanför mitt fönster på jobbet nyss. Kan det ha varit Domi?
Abstinens... :gnissla
Själv åker jag i väg och dövar hojabstinensen med 3 dagars skidåkning i helgen... :tomten
 

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Ort
SKELLEFTEÅ
Hoj
PÅ G
Eldstorm skrev:
2135038 En Suzuki-fighter med förare som bar Arlen Ness-jacka svischade förbi utanför mitt fönster på jobbet nyss. Kan det ha varit Domi?
Abstinens... :gnissla
Själv åker jag i väg och dövar hojabstinensen med 3 dagars skidåkning i helgen... :tomten

Hehe stämmer nog, kör mest runt runt runt.... :hihi

Nä ni ska jag ut och gasa , vilket väder!!!!!!!!!! :banana
 

BadGirl

Fast & Furious
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Yamaha R1 -09
Hallååå

var e alla....det e ju så tyst ute! När det är sånt här goooooo väder så skall det ju bara vråla från e4an! Måste nog he mig ut en sväng nu!
See ya´ :yoparty
 

magsnus

Magsnus
Gick med
19 Jun 2005
Ort
skellefteå
Hoj
honda CBR900 RR-98
Matterunken skrev:
2127905 Vi har möte ikväll kl 18:00.

Sen så vet jag att rc planerar ett ev bygge men inget är klart än så vitt jag vet.
På offerterna jag såg så är det tänkt att man ska kunna köra minimoto där också.
Men om intresset finns för seriös minimotoåkning så är det ju bara att prata med karting.
:tummenupp
seriös seriös vet ja inte direkt om vi är men vi ett par stycken som vill ha nå ställe å köra på,vore ju perfekt om vi fick vara där me. :banana ....jag hade ringt en kille på RC å han sa att vi skulle fylla i ett papper me namn underskrifter å vad vårat ärende var och sedan lämna in d till kansliet (SMS)...så ska dom förhoppningvis ta upp d??? hoppas d bli så,är så jävla roligt å rejsa :yoparty !!!!! synd d inte finns en bana för stora hojar i stan :va
 

SlirDavid

Xena the warrior princess
Gick med
18 Aug 2003
Ort
Guldstaden
Hoj
Hånet 900, Yosemite Cruiser
magsnus skrev:
2136188 seriös seriös vet ja inte direkt om vi är men vi ett par stycken som vill ha nå ställe å köra på,vore ju perfekt om vi fick vara där me. :banana ....jag hade ringt en kille på RC å han sa att vi skulle fylla i ett papper me namn underskrifter å vad vårat ärende var och sedan lämna in d till kansliet (SMS)...så ska dom förhoppningvis ta upp d??? hoppas d bli så,är så jävla roligt å rejsa :yoparty !!!!! synd d inte finns en bana för stora hojar i stan :va


Eller att vi fick fortsätta köra på gokartbanan som redan finns, som vi redan fått godkänd av Svemo för hojåkning.
 

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Hornet 900 -02
Matterunken skrev:
2127905 Vi har möte ikväll kl 18:00.

Sen så vet jag att rc planerar ett ev bygge men inget är klart än så vitt jag vet.
På offerterna jag såg så är det tänkt att man ska kunna köra minimoto där också.
Men om intresset finns för seriös minimotoåkning så är det ju bara att prata med karting.
:tummenupp

Jag jobbar med en som är med och kör och har "hög sits" inom SMS-RC.
Kan fråga han mer imorrn om vad som gäller om platsen dom har fått..
Har nämnligen hört att dom ska få asfaltera en plätt på Söder nån stans..

Som sagt.. kan höra med han imorrn få se vad han säger..

I'll keep in touch!
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Hämtade hem hojen idag (tack för hjälpen Urban) och började montera, lite småsaker att mecka, nog klar imorrn så om ni ser min fighter (i vanligt tappning, ej ombyggd) så är det bara att va med o leka.

RC har "fått" ett gammalt grus/ballast ställe på andra sidan vägen vid travet. Dom ska asfaltera och jag har pratat med en av deras styrelse medlemmar som skulle ta upp det med RC. Mest troligt ska det gå bra o köra minimoto där men alla hojar måste dock utrustas med krashpuckar etc så att inga metall delar kan sabba ytan på asfalten, relativt känsliga dom där småkartarna dom kör med för skador så förstår dom till fullo. Hoppas det ordnar sig bara :)
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Kör INTE för fort i Monaco. Då kan ni få detta vidunder efter er :)
 

Bifogat

  • PolisItalien.JPG
    PolisItalien.JPG
    34.4 KB · Visningar: 37

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
För att låta lite korkad (speciellt eftersom man e med i styrelsen för motocross :p), vad står RC för? Mini-racingen eller? Om ni varit upp te toyotacenter så vet ni att de e ganska tajt på banan där ;) Eftersom minimotos är tvåtakt så vore det vettigare att kolla med gokartbanan. Att vi inte får åka supermoto där är för att ljudet från fyrtaktaren slår mycket längre bort!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top