Olof Eriksson skrev:2137686För att låta lite korkad (speciellt eftersom man e med i styrelsen för motocross ), vad står RC för? Mini-racingen eller? Om ni varit upp te toyotacenter så vet ni att de e ganska tajt på banan där Eftersom minimotos är tvåtakt så vore det vettigare att kolla med gokartbanan. Att vi inte får åka supermoto där är för att ljudet från fyrtaktaren slår mycket längre bort!
gurkis skrev:2137856Jobbar kompisens R1:a stulen inatt. Grå -04:a original. Surt på början av säsongen! När kör ni igång med onsdagskörningarna? Lite sugen på att snyta upp er.
vi skulle hemskt gärna köra på kokart banan men vora går inte så fort 45km MAX så du kan ju tänka dig själv,skulle typ ta en halv timme å köra runt ....Isånnafall får vi köpa några me fler hästar men då ä d inte alla som vill tyvärrOlof Eriksson skrev:2137686För att låta lite korkad (speciellt eftersom man e med i styrelsen för motocross ), vad står RC för? Mini-racingen eller? Om ni varit upp te toyotacenter så vet ni att de e ganska tajt på banan där Eftersom minimotos är tvåtakt så vore det vettigare att kolla med gokartbanan. Att vi inte får åka supermoto där är för att ljudet från fyrtaktaren slår mycket längre bort!
Man behöver ju inte köra stora banan heller! Fast du har nog rätt, går kanske lite sakta...magsnus skrev:2138528vi skulle hemskt gärna köra på kokart banan men vora går inte så fort 45km MAX så du kan ju tänka dig själv,skulle typ ta en halv timme å köra runt ....Isånnafall får vi köpa några me fler hästar men då ä d inte alla som vill tyvärr
Olof Eriksson skrev:2137686Om ni varit upp te toyotacenter så vet ni att de e ganska tajt på banan där
jo den ska bli mycket större,har sett banan på bild,NICE...5-4 meter bredd.270m lång...ghandi skrev:2138795Nya ska tydligen bli ruggigt mycket större.
ghandi skrev:2142420Tänkte försöka ordna så att vi får en egen del under "MC-grupper i Sverige" så skulle vilja se hur många aktiva vi är här på forumet.
Skriv in en reply med nummer efter denna bara så jag får en aning koll bara.
1 <--- det där är siffran 1
Rondellen skrev:2142798Jag vet att detta är ett hojforum men igår så var man ute å traskade på stan vid 24.00 och såg då en supra av nyare modell och jag är lite nyfiken om denna. Är de nån värstingtrimmad mojäng som våldtar gatorna eller är den orginal? Den såg fräsch ut, men jag såg lite suddigt hehe, var kanske inte helt nykter.
ghandi skrev:2142880Vet att det står en svart med silverflames borta vid Viking ngnstans, dock helt orginal tror jag bortsett från Simons systemet på den.
ghandi skrev:2142420Tänkte försöka ordna så att vi får en egen del under "MC-grupper i Sverige" så skulle vilja se hur många aktiva vi är här på forumet.
Skriv in en reply med nummer efter denna bara så jag får en aning koll bara.
1 <--- det där är siffran 1
Rondellen skrev:2142798Jag vet att detta är ett hojforum men igår så var man ute å traskade på stan vid 24.00 och såg då en supra av nyare modell och jag är lite nyfiken om denna. Är de nån värstingtrimmad mojäng som våldtar gatorna eller är den orginal? Den såg fräsch ut, men jag såg lite suddigt hehe, var kanske inte helt nykter.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|