jesseboy
O med veten sär skrivare
Ruffis: På besiktningen har de iaf skippat flärpen, bara man har reflax.
Olaking: Haka på bara! Inte tror jag du blir frånåkt!
Olaking: Haka på bara! Inte tror jag du blir frånåkt!
Tanken med träffen är i första hand att vi ska lära känna varann lite bättre.olaking skrev:hej igen, jobbiga jag är tillbaka.
har 2 frågor igen.
1. Är det bara sporthojjar som ska dit?
2. Hur blir tempot?
duc_Sam skrev:Tjena,
ny i stan, ny på sporthoj.com och ny i denna tråd.
Jag kommer på onsdag.
/Samuel
-
Ducati 900ss -96
Något som borde tas upp med medier kanske?Fearless skrev:Visste ni att det pågår VM i trakasering av sporthojar i ske-å just nu. 3 gången på en vecka man blir stoppad utan anledning..
Fick blåsa efter rondellen på söder. Orsak: dom tyckte jag vinglade inne i rodellen..
Sedan när man var på väg hem blev man omkörd av MC snuten. Körde om och la sig på exakt 88 km/h, samtidigt som en V70, med en mycket bekant kula under backspegeln, hade "post bakåt"
Inte konstigt att vi har högt skattetryck då vi betalar folk att vara dum i huvudet på arbetstid
Fearless skrev:Visste ni att det pågår VM i trakasering av sporthojar i ske-å just nu. 3 gången på en vecka man blir stoppad utan anledning..
Fick blåsa efter rondellen på söder. Orsak: dom tyckte jag vinglade inne i rodellen..
Sedan när man var på väg hem blev man omkörd av MC snuten. Körde om och la sig på exakt 88 km/h, samtidigt som en V70, med en mycket bekant kula under backspegeln, hade "post bakåt"
Inte konstigt att vi har högt skattetryck då vi betalar folk att vara dum i huvudet på arbetstid
Tur att man har mer gummi i backen =)drzpeppe skrev:Ett litet tips:
visste ni att polisen här i stan har införskaffat en civil mc!?
Ska tydligen vara en offroad, möjligtvis en TTR 600, vet inte exakt sort och märke. Kanske främst tänkt till att jaga moppefuckon men det kan ju vara bra att veta...
Motardkillarna har blivit utan bana...Slukört på fastekring??? Kanske kanske inte... Kämpa vidare killar.Domi skrev:Att testa på motard skulle ju inte vara helt fel...
Hade en husa för två år sedan, så jag upplever gärna lite fyrtaktsstånk ikväll, om det finns tid till det. Hoppas bara att inte regnet kommer och förstör, ser just nu lite mörk ut på vissa håll
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|