Sporthoj - uppgörelse, sport, eller whatever? feat Teo

IronMike

Guest
Det är väl dags för att sätta snacket på plats, triatlon? eller 4x400 m fritt på eriksdalsbadet .. eller golfturnering?

Shoot...

Dags att skilja snackare från vettefan, men vi är gärna på tapeten att styra upp ett s.k. "jippo"...

Inget är spikat eller vidare spånat, men jag vill se Swedie som kranskulla, så ös på med förslag :D

Teo - kör på för vidare förslag:

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Runka bulle?

Eller helt enkelt räkna upp alla SH brudar man satt på.

Fast runka bulle kanske är att föredra.. Då vissa varit med ett tag kanske man behöver boka upp en helg för att kunna hinna med att räkna upp alla.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Runka bulle?

Eller helt enkelt räkna upp alla SH brudar man satt på.

Fast runka bulle kanske är att föredra.. Då vissa varit med ett tag kanske man behöver boka upp en helg för att kunna hinna med att räkna upp alla.

Den listan skulle jag nästan betala för att få se isf. :hihi

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Den listan skulle jag nästan betala för att få se isf. :hihi

Bara de inte visar bilder på tjejerna :näsblod Det kan jag betala för att slippa se, för alla vet att det är typ 1% av flickorna som är påsättningsbara. Om du inte heter Mattias, då är alla påsättningsbara men det förtäljer inte historien. Jag tror han vinner för övrigt.

Pinuppa

Hopplös
Gick med
15 May 2008
Hoj
-
Bara de inte visar bilder på tjejerna :näsblod Det kan jag betala för att slippa se, för alla vet att det är typ 1% av flickorna som är påsättningsbara. Om du inte heter Mattias, då är alla påsättningsbara men det förtäljer inte historien. Jag tror han vinner för övrigt.

Men, men..
Gillar du inte oss SH-töser..?:gråta :gråta

:D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Men, men..
Gillar du inte oss SH-töser..?:gråta :gråta

Självklart, eller åtminstone 1% av er. Men resten hamnar i kategorin "opåsättningsbar" just av den enkla anledningen att de antingen är för gamla (40+, 70+ om du är Mattias), för tjocka eller från Sthlm.
Nu har jag förvisso ring på fingret men jag tänker hypotetiskt.

Pinuppa

Hopplös
Gick med
15 May 2008
Hoj
-
Självklart, eller åtminstone 1% av er. Men resten hamnar i kategorin "opåsättningsbar" just av den enkla anledningen att de antingen är för gamla (40+, 70+ om du är Mattias), för tjocka eller från Sthlm.

Puh..:gnissla
Så mao kan jag tolka det som att en annan är fullt påsättningsbar:tuttar , då man inte fyllt 40, saknar "bred-last-varning" på häcken och ej heller är 08-brud..?

Iaf rent hypotetiskt.

:hihi

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009

Så då e jag ute eftersom jag uppfyller alla kriterierna :näsblod :näsblod

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Puh..:gnissla
Så mao kan jag tolka det som att en annan är fullt påsättningsbar:tuttar , då man inte fyllt 40, saknar "bred-last-varning" på häcken och ej heller är 08-brud..?

Iaf rent hypotetiskt.

:hihi

Rent hypotetiskt ja. Fast ändå inte, du bor ju med Pinky och det är ju ingen man vill vara buksvåger med så att säga :gnissla

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Hoho, jag har ytterst ringa erfarenhet från tjejer med inåtgående kön från detta forum så det kan jag inte uttala mig om.
Men i vissa fall är det klart bättre att inget veta, t.o.m jag vet ju det. :gnissla

Pinuppa

Hopplös
Gick med
15 May 2008
Hoj
-
Rent hypotetiskt ja. Fast ändå inte, du bor ju med Pinky och det är ju ingen man vill vara buksvåger med så att säga :gnissla

Haha..
Nej vi diskuterar ju teoretiskt bara, borde ju vara lugnt - även för dig..:gnissla
Är inte helt säker på vad exakt du menar med sista biten, och kanske är det bra det..:va
Är min gubbe aningen värre att svågra med än andra ståuppare här..?
Jag välter hans K7:a isf.:kulspruta :machinegu :kryckor

Nu känner jag mig elak.
Fy skäms, Lena.
:kiss

Last edited:

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Hoj
TDR 125
Hehe det här måste vara en tråd på sporthoj.com

Vad som än står i första posten handlar tråden om sex :brynad

På ämnet kan jag tänka mig att ställa upp i en friidrottstävling.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

Alla vet att det är dom killarna som kör med det här snacket som är dom minst attraktiva själva. Eller bögar.:fakta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Är min gubbe aningen värre att svågra med än andra ståuppare här..?
Jag välter hans K7:a isf.:kulspruta :machinegu :kryckor

Det har du förvisso rätt i, ingen här på forumet vill man vara bukis med :näsblod Möjligtvis Jonathan då med hans ringa erfarenhet :D

Izah skrev:

Du har ju alltid Mattias :mattias

BoSoZoKu skrev:
Alla vet att det är dom killarna som kör med det här snacket som är dom minst attraktiva själva. Eller bögar.

Eller så är jag bara inte desperat :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...