Wei§müller
GALT
Vet någon nått bra mc-spel till xbox? Ja MÅSTE ha tag på ett FORT!!!
sandstream skrev:Jag kör med Williams replican till mitt Xbox och det fungerar kanon. Tillverkaren heter Joytech.
Att spela bilspel utan ratt borde vara straffbart!
heimdal skrev:vet inte hur det e med XBOX versionen av motogp2, men den till PS2 känns inte de minsta bra alls.. motoracer 3 till PC däremot e mumma
scud skrev:jag har inte provat motogp2 så mycket, men 1'an är iallafall mycket härlig på xbox, tror inte det skiljer sig så mycket till 2'an.
Och jag insåg precis att jag har 2'anheimdal skrev:hoppsan du.. såg nu att de visst va 1an jag har
Jag köpte min på Power förra julen men den borde finnas som tillbehör hos de flesta som säljer Xbox.scud skrev:Var hittar man ratten? Är den skön och inte bara bra?
Nej, det är inte straffbart att spela utan ratt, det är en lite lugnare känsla att ligga i soffan och köra med kontrollen, behöver ju inte köra 130% hela tiden..
sandstream skrev:Jag kör med Williams replican till mitt Xbox och det fungerar kanon. Tillverkaren heter Joytech.
Freakshow skrev:Just den där Williams-replican är svår att få tag på till xbox. Finns ofta till PS, men inte till xbox. Men; igår fanns den på ett ställe jag va på å jag var så dum att jag inte köpte den.
Grattis, återkom med recension av den när du spelat några timmar. Vad var det för en ratt?Freakshow skrev:Meeeen shit! Hade lite kalas igår hemma för att jag fyllde år för ett tag sen!
Tror ni inte polarna kom med en ratt i present!!! Idag blir det kort dag på kontoret!!!!
Återkommer med namn (har den inte här på kontoret) och recension! Den lär testas idag....... ikväll....... å inatt!!!scud skrev:Grattis, återkom med recension av den när du spelat några timmar. Vad var det för en ratt?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|