Sporthoj/Xbox

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Södra Stockholm
Hoj
Nää..... såld!
Nån som testat nån ratt till bilspelen för xbox? Är det bra eller anus med ratt? Vilken ratt har ni testat???
 

sandstream

Guest
Jag kör med Williams replican till mitt Xbox och det fungerar kanon. :tummenupp Tillverkaren heter Joytech.

Att spela bilspel utan ratt borde vara straffbart!
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
sandstream skrev:
Jag kör med Williams replican till mitt Xbox och det fungerar kanon. :tummenupp Tillverkaren heter Joytech.

Att spela bilspel utan ratt borde vara straffbart!

Var hittar man ratten? Är den skön och inte bara bra?

Nej, det är inte straffbart att spela utan ratt, det är en lite lugnare känsla att ligga i soffan och köra med kontrollen, behöver ju inte köra 130% hela tiden.. Men det är bra mycket roligare med ratt (har haft länge till PC, ska nog köpa till xboxen nu).

Mx Unleashed och MTX Mototrax är 2 andra hojspel, visserligen cross men det är kul ändå. Mx Unleashed påminner väldigt mycket om motocross madness som funnits till pc i flera år. mtx mototrax har jag inte spelat så mycket.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
vet inte hur det e med XBOX versionen av motogp2, men den till PS2 känns inte de minsta bra alls.. motoracer 3 till PC däremot e mumma
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
heimdal skrev:
vet inte hur det e med XBOX versionen av motogp2, men den till PS2 känns inte de minsta bra alls.. motoracer 3 till PC däremot e mumma

jag har inte provat motogp2 så mycket, men 1'an är iallafall mycket härlig på xbox, tror inte det skiljer sig så mycket till 2'an.
 

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Ort
skövde
Hoj
r6 -00
scud skrev:
jag har inte provat motogp2 så mycket, men 1'an är iallafall mycket härlig på xbox, tror inte det skiljer sig så mycket till 2'an.

hoppsan du.. såg nu att de visst va 1an jag har :huvet
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
heimdal skrev:
hoppsan du.. såg nu att de visst va 1an jag har :huvet
Och jag insåg precis att jag har 2'an :D
Aja, har spelat 1'an på PC och det är ju en upplevelse iallafall..
 

sandstream

Guest
scud skrev:
Var hittar man ratten? Är den skön och inte bara bra?

Nej, det är inte straffbart att spela utan ratt, det är en lite lugnare känsla att ligga i soffan och köra med kontrollen, behöver ju inte köra 130% hela tiden..
Jag köpte min på Power förra julen men den borde finnas som tillbehör hos de flesta som säljer Xbox.
Den är både skön och bra. Finns flera olika lägen för känsligheten mm.

Det är en modell du har i knät så du behöver bara sätta dig upp i soffan och sen blir det kanonkul!
 

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Södra Stockholm
Hoj
Nää..... såld!
Just den där Williams-replican är svår att få tag på till xbox. Finns ofta till PS, men inte till xbox. Men; igår fanns den på ett ställe jag va på å jag var så dum att jag inte köpte den.
 

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Nykvarn
Hoj
Nada
sandstream skrev:
Jag kör med Williams replican till mitt Xbox och det fungerar kanon. :tummenupp Tillverkaren heter Joytech.

Att spela bilspel utan ratt borde vara straffbart!

Straffet är väl att man sitter med en sunkig kontroll :va , Kan vara kul, men med ratt höjs ju spelvärdet otroligt. :tummenupp
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Freakshow skrev:
Just den där Williams-replican är svår att få tag på till xbox. Finns ofta till PS, men inte till xbox. Men; igår fanns den på ett ställe jag va på å jag var så dum att jag inte köpte den.

Vart var du? Det måste ju gå att beställa via nätet?
 

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Södra Stockholm
Hoj
Nää..... såld!
Meeeen shit! Hade lite kalas igår hemma för att jag fyllde år för ett tag sen!
Tror ni inte polarna kom med en ratt i present!!! Idag blir det kort dag på kontoret!!!!
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Freakshow skrev:
Meeeen shit! Hade lite kalas igår hemma för att jag fyllde år för ett tag sen!
Tror ni inte polarna kom med en ratt i present!!! Idag blir det kort dag på kontoret!!!!
Grattis, återkom med recension av den när du spelat några timmar. Vad var det för en ratt?
 

andersson81

När olyckan är framme är jag redan förbi
Gick med
19 Aug 2003
Ort
växjö
Hoj
ingen för tillfället
sandstream skrev:
Jag kör med Williams replican till mitt Xbox och det fungerar kanon. :tummenupp Tillverkaren heter Joytech.

Att spela bilspel utan ratt borde vara straffbart!

roligt att du säger det... skulle det vara lika straffbart om man spelar mcspel utan styre eller ?? :kocko :huvet
 

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Södra Stockholm
Hoj
Nää..... såld!
scud skrev:
Grattis, återkom med recension av den när du spelat några timmar. Vad var det för en ratt?
Återkommer med namn (har den inte här på kontoret) och recension! Den lär testas idag....... ikväll....... å inatt!!!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top