Itssoeasy
Medlem
Satt och tänkte på detta för några dagar sen, det har fan inte kommit en snygg sporthoj sen 05! Det var bättre förr!!
Här får jag lov att hålla med. Ducati 1098 borträknat.Satt och tänkte på detta för några dagar sen, det har fan inte kommit en snygg sporthoj sen 05! Det var bättre förr!!
ABS läser av fram och bak. När ena hjulet snurrar långsammare än det andra går ABS in. Så vid en stenhård broms och hojen börjar resa sig då snurrar bakhjulet långsammare och ABS går in och släpper fram. Detta är så exakt och känsligt att det funkar kanon. (nu pratar jag om Hondas, vet inte om andra gör på samma sätt)
Att låsa har jag aldrig råkat ut för eller varit rädd för men just denna stoppie hävar funktionen är helt ok enligt vad jag sett.
Sökte snabbt om fireblade 2010 och hittade inte så mycket mer än lite som bike hade skrivit, kort kort..
http://www.bike.se/content/2811/
Oh my, måste ha en Fireblade om den kommer med V4!
Dags att börja spara..!
Hans egen förklaring var att det först och främst skulle sparas vikt och
då fick det bli olika insatser för hel- o halvljus.
Jag kan förstå att man har olika insatser för hel och halvljus, det har flera andra hojar.
Det jag inte kan förstå är att man designar en hoj med avsikten att vara ful.
Jag köper ingen förklaring som säger att den inte kunde gjort fronten snyggare med bibehållen vikt och funktionalitet. Usch!
Fast det kan man väl ställa sig rätt skeptisk till?Oh my, måste ha en Fireblade om den kommer med V4!
Dags att börja spara..!
Va e de för skitsnack..."med avsikten att vara ful"....Det jag inte kan förstå är att man designar en hoj med avsikten att vara ful. Jag köper ingen förklaring som säger att den inte kunde gjort fronten snyggare med bibehållen vikt och funktionalitet. Usch!
PORR PÅ HJUL!!!!!!!!!
S1000RR Skall endast beskådas iklädd race skrud.
(Ser ut som en efterbliven apa med "gat" kåpor!)
Va e de för skitsnack..."med avsikten att vara ful".
Klart som faan att den inte skapad för att vara ful.
Den ser lite efterbliven ut.
Varför är alla så heta på 2010...etc...?
Jag har till exempel en Daytona som "påstås" av säljaren vara en tidig 2010 bara för att den är en SE-edition som kom senare 2009 i "begränsad" upplaga och blablabla...därför 2010 Den anges i mina papper som 2010...men jag tjöpte den ju ändå i juni 2009 så...errrrr....känns aningen tidigt för nästa modell???!?!!?
Vad avgör egentligen årsmodell?? 2009A - 2009B - 2010AaaBCc...??? Triumph Speed Triple hade ju t.ex. en definitiv skillnad på 2008A (som var en sen 2007:a) och 2008B (som var den "nya" 2008:an med bl.a. Brembo:s, annan design, andra fälgar = annan hoj, nåväl...).
Säljarna slänger sig ju med mycket. Kan t.ex. en "sen" 2009:a vara en "tidig" 2010:a med samma spec's?
Inte för att jag känner mig lurad, mer att definitionerna på årtal "flyter ihop"...? Min 2010 är definitivt samma hoj som den "normala" 2009:an, bara annan speciell färgkombination på ram & kåpor = special edition. Vart går gränsen? What say you?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |