kurre3
Det är visst nån som är tillbaka...=)
Ok det är därför alla dem här kraschklippen med sprillans nya knarrar kommer från USA
Haha, jisses
Ok det är därför alla dem här kraschklippen med sprillans nya knarrar kommer från USA
Ett hjälmkrav skulle ju inkräkta på deras frihet. Det kan man inte acceptera. Därför så är det mycket bättre att förbjuda alla hojar som inte är amerikanska.
(Har jag drömt, eller är det så att vissa stater i USA saknar hjälmkrav men har krav på att man måste ha skyddsglasögon då man kör mc? )
Eeeeh, varför har de då ett körkort för mc överhuvudtaget
Haha, jisses
Vad gör killen på sista klippet? Ser inte ut som han varken bromsar eller gasar på... Bara faller...
med nya däck måste man vara försiktig med rullen vet du la
Läste om en snubbe som sköt skallen av sig. Det skulle bli hjälmtvång i staten han bodde i. Han tyckte inte livet var värt att leva om han behövde ha hjälm när han puttrade omkring på sitt lok...
Det är ju klart betydligt lättare att blåsa huvvet av sig än att flytta till en stat som inte har hjälmtvång.....
Han kanske hade sprayat på lite däckglans också.... hehe
51 % använde godkända hjälmar, dvs folk sätter på sig snudd på vilka krukor som.
Men flera delstater (eller om det var countys) har inte hjälmkrav vilket även det är lite ... sådär.
Min erfarenhet säger att i USA bor det extremt mycket idioter...
Min erfarenhet säger att i USA bor det extremt mycket idioter...
Det finns idioter överalt. Kolla hur många hojar finns i staterna jämfort med sverige. Jag tror att death per bike to human är låg plus där borta man kan köra mer om man bor i södra usa.
Jo det är möjligt. Tycker bara att man träffar på fler muffon då man är där...
Stanna hemma då, kanske...?
Ähh vafan.. Klart man ska få köra utan hjälm om man känner för det!
Vore väl bättre för folkhälsan om de förbjöd snabbmat.. Undrar hur många amerikaner som dör av hjärt/kärl sjukdomar..
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|